تبلیغات زودهنگام کاندیداها رصد می شود

فرمانده انتظامی شهرستان اهر گفت: فعالیت های تبلیغی زودهنگام کاندیداهای انتخابات شوراها و میان‌ دوره‌ ای مجلس شورای اسلامی رصد می شود.

تبلیغات زودهنگام کاندیداها رصد می شود

به گزارش اهر خبر (اهر نیوز)، سرهنگ یونس منفرد در جلسه پیشگیری از وقوع جرم شهرستان اهر با بیان اینکه تبلیغات زودهنگام کاندیداها رصد می شود، گفت: اخیرا برخی از کاندیداهای انتخابات شهرستان اهر جلساتی مخفیانه در حسینیه ها و مساجد برپا می کردند که پیشنها شد ادارات و مراجع ذیربط، جلسات توجیهی برای خادمین مساجد و حسینیه ها برگزار کنند تا شروع مهات تبلیغات کاندیداها اجازه برگزاری این جلسات داده نشود.

وی افزود: همچنین برخی از کاندیداهای انتخاباتی نیز که قصد برگزاری جلسات تبلیغی در طبقات فوقانی واحدهای صنفی را داشتند، شناسایی شد و از برگزاری این جلسات نیز جلوگیری به عمل آمد.

فرمانده انتظامی شهرستان اهر خاطرنشان کرد: کسانی که در واحد های صنفی و یا در سایر اماکن اجازه برپایی جلسات تبلیغاتی غیرقانونی را به کاندیداهای انتخاباتی می دهند نیز شریک جرم هستند و از نظر قانون تخلف انتخاباتی محسوب می شود.

وی در پایان با اشاره به اینکه بر اینکه عده ای در روز های گذشته از فضای مجازی و شبکه های اجتماعی جهت تخریب و توهین استفاده می‌ کنند، گفت: برخی ها در فضای مجازی علاوه بر تخریب سایر کاندیداهای انتخاباتی، نسبت به تخریب مسئولان محلی نیز اقدام می کنند که تمام این اقدامات رصد شده و با خاطیان نیز برخورد قانونی انجام خواهد گرفت.