اجتماعی » اخبار استان آذربایجان شرقی
کد خبر : 81626
چهارشنبه - 11 بهمن 1402 - 13:39

آغاز جشن های سالگرد پیروزی انقلاب در آذربایجان شرقی

جشن‌های چهل و پنجمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی با نواختن زنگ انقلاب در مدارس آذربایجان شرقی آغاز شد.

آغاز جشن های سالگرد پیروزی انقلاب در آذربایجان شرقی

به گزارش اهر خبر (اهر نیوز)، زنگ انقلاب امروز همزمان با سراسر کشور در مدارس استان به صدا در آمد و دانش آموزان تصاویر امام راحل و رهبر معظم انقلاب را گلباران کردند.

خواندن سرود‌های انقلابی، قرائت میثاق نامه و تجدید عهد دانش آموزان با آرمان‌های انقلاب، شهدا و رهبر معظم انقلاب اسلامی از دیگر برنامه‌های زنگ انقلاب در مدارس استان بود.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی به مناسبت یوم الله ۱۲ بهمن و آغاز جشنهای دهه فجر انقلاب اسلامی اطلاعیه صادر کرد.

در این اطلاعیه آمده است: در یوم الله ۱۲ بهمن امسال نیز در چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی مردم ولایتمدار و شهیدپرور آذربایجان شرقی همزمان با سراسر کشور با حضور در مراسم تجدید بیعت با ولایت یکبار دیگر عشق و ارادت خود را به ولایت فقیه نشان داده و میثاق ناگسستنی با آرمان‌های والای اسلام و انقلاب اسلامی و حضرت امام خمینی (ره) و شهدای گرانقدر اسلام و منویات ولی امر مسلمین جهان حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای (مدظله العالی) تجدید خواهند کرد.

از عموم مردم ولایتمدار تبریز بالاخص از خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران و اقشار مختلف مردم نیز دعوت می‌شود در همایش ویژه یوم الله ۱۲ بهمن که در روز پنجشنبه ۱۴۰۲/۱۱/۱۲ از ساعت ۱۰ تا ۱۲ با حضور و سخنرانی نماینده محترم ولی فقیه در استان و امام جمعه تبریز حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم و استاندار آذربایجان شرقی آقای رحمتی در تالار اجتماعات مصلی اعظم حضرت امام خمینی (ره) تبریز برگزار خواهد شد شرکت کنند.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما