اجتماعی » اخبار استان آذربایجان شرقی
کد خبر : 82985
دوشنبه - 6 فروردین 1403 - 12:53
معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ ای استان:

محور‌های مواصلاتی آذربایجان شرقی لغزنده است

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌شرقی به بارش برف در برخی محور‌های استان اشاره کرد و گفت: این بارش‌ها موجب لغزنده شدن برخی محور‌ها شده اما ترافیک روان است.

محور‌های مواصلاتی آذربایجان شرقی لغزنده است

به گزارش اهر خبر (اهر نیوز)، رسول زاده با اعلام این خبر گفت: در زمان حاضر بارش در محور‌های اهر _ کلیبر، تبریز _ بستان آباد و صوفیان _ مرند به صورت برف ادامه دارد و در سایر محور‌های ارتباطی استان آذربایجان شرقی بارش‌ها به صورت باران است.

وی با اشاره به اینکه در گردنه‌های شیبلی، گویجه بئل و یام مه غلیط حاکم است بر ضرورت احتیاط در رانندگی در محور‌های استان تاکید کرد.

فرمانده پاسگاه پلیس راه مرند – تبریز از بارش برف و باران در این محور و لغزنده بودن آن خبر داد و گفت: در حال حاضر به دلیل بارش برف و باران در محور‌های ارتباطی شهرستان از جمله محور صوفیان رعایت احتیاط بیشتر توسط رانندگان ضروری است.

سرهنگ جاودانی با اعلام اینکه همه محور‌های ارتباطی شهرستان مرند باز و تردد در آنها جریان دارد اضافه کرد: رعایت فاصله طولی خودرو‌ها در شرایط بارندگی و رعایت سرعت مطمئنه برای پیشگیری از حوادث رانندگی الزامی است.

وی به آمادگی پلیس راه و سایر ارگان‌های مرتبط برای خدمت رسانی به مردم و رانندگان اشاره و تاکید کرد: با رعایت اصول ایمنی در رانندگی می‌توان از بروز حوادث رانندگی و سنگین شدن بار ترافیکی جلوگیری کرد.

سرهنگ جاودانی به رانندگان توصیه کرد قبل از سفر از سلامت خودرو، برف پاکن ها، بخاری خودرو، چراغ و لاستیک‌ها و پر بودن باک بنزین اطمینان حاصل کنند و در صورت غیرضرور بودن مسافرت را لغو کنند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان