اجتماعی » اخبار استان آذربایجان شرقی
کد خبر : 83095
پنجشنبه - 9 فروردین 1403 - 13:33
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان:

۷۰ خرده فروش مواد مخدر در آذربایجان شرقی دستگیر شدند

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر آذربایجان شرقی از دستگیری ۷۰ خرده فروش مواد مخدر و جمع آوری ۵۰۰ متعاد متجاهر در این استان در تعطیلات نوروزی خبر داد.

۷۰ خرده فروش مواد مخدر در آذربایجان شرقی دستگیر شدند

به گزارش اهر خبر (اهر نیوز)، سرهنگ اکبر محمد جعفری در جمع خبرنگاران اعلام کرد: از ۲۹ اسفند ماه ۱۴۰۲ که اجرای طرح نوروزی آغاز شده با اجرای ۱۱۳ طرح پاکسازی، تاکنون ۵۰۰ نفر معتاد متجاهر جمع‌آوری و به کمپ‌های ترک اعتیاد تحویل و تعداد ۷۰ نفر از خرده‌فروشان و ۳ نفر قاچاقچی موادمخدر توسط ماموران انتظامی در سطح استان دستگیر و تحویل مقام های قضایی شدند.

وی افزود: از این افراد تعداد ۱۴ دستگاه خودرو توقیف و روانه پارکینگ شد و مقادیری آلات و ادوات مصرف و توزین موادمخدر کشف شده است.

سرهنگ جعفری با توجه به ادامه اجرای طرح آرامش که به منظور جمع‌آوری معتادین متجاهر و برخورد با خرده‌فروشان انجام می‌شود، از شهروندان خواست اطلاعات خود در زمینه حضور و پاتوق معتادین متجاهر و فعالیت خرده‌ فروشان موادمخدر را در سطح استان از طریق شماره تلفن ۲۱۸۲۶۰۱۴ و ۱۱۰ و ۱۹۷ در اختیار پلیس مبارزه با موادمخدر استان قرار دهند.

طرح آرامش در شهرهای کشورمان که به منظور جمع آوری معتادین متجاهر و نیز برخورد با خرده فروشان مواد مخدر به صورت ماهانه اجرا می‌ شود در تعطیلات نوروزی با شدت و جدیت ادامه دارد.

منبع: ایرنا