به گزارش اهر خبر (اهر نیوز)، احمد رجب پور تبریزی در نشست خبری با خبرنگاران گفت: از مجموع ۲۰۰ اثر ارسال شده به دبیرخانه دائمی یازدهمین جشنواره سراسری تئاترهای کوتاه ارسباران (قره داغ)، آثار گروه های نمایشی از ۱۴ شهرستان و ۱۱ استان کشور به مرحله مسابقه این جشنواره راه یافتند.

وی در ادامه با اشاره به اینکه جشنواره تئاتر کوتاه مدیون زحمات و تلاش های خبرنگاران و اصحاب رسانه است، اظهار داشت: خبرنگاران و اصحاب رسانه شهرستان اهر در مقایسه با سایر شهرستان های استان فعالیت بیشتری دارند.

دبیر اجرایی یازدهمین جشنواره سراسری تئاترهای کوتاه ارسباران (قره داغ) افزود: اگر خبرنگاران در هر مراسم و رویدادی که چه در حد منطقه ای و شهرستانی و چه ملی برگزار شود، حضور نداشته باشند، هیچ ارزشی ندارد و این خبرنگاران هستند که اتفاقات را به مخاطبان سراسر ایران و جهان مخاطره می کنند.

 احمد رجب پور تبریزی در پایان گفت: انتظار داشتیم تعداد گروه های نمایشی اهر در این جشنواره حضور فعال داشته باشد و با توجه به ارتقا سطح کیفی جشنواره اگر گروه هایی که کار آن ها از کیفیت مناسبی برخوردار نبودند، از حضور آن ها  در جشنواره معذور شدیم.

گفتنی است یازدهمین جشنواره سراسری تئاترهای کوتاه ارسباران (قره داغ) از ٢٢ تا ٢۶ مردادماه در شهرستان اهر برگزار می شود.