دنیای اینترنت پنجره ی جدیدی است که به سوی تبلیغات باز شده و موجب تحولی شگرف در بازاریابی مدرن شده است. اهر خبر (اهر نیوز) به عنوان یکی از وبسایت های موفق می تواند بهترین مکان برای تبلیغ محصولات و وبسایت های شما باشد. همانطور که مستحضر هستید برای اجازه بیلبورد در سطح شهر باید هزینه هنگفتی بپردازید تا محصولاتان برای مدت کوتاهی به نمایش درآید، اما در اهر خبر (اهر نیوز) با هزینه اندک، بیشتر دیده خواهید شد و این یک تبلیغات هدفمند و موثر است.

تبلیغات بنری با وجود حجم کم‏، وسیله‌ ای کارآمد برای تحقق اهداف چند منظوره اند‏. این شیوه‌ تبلیغ‏، اسم، نشانه (Logo) و تولیدات شرکت ‌ها را با روش های گوناگون و متنوعی به نمایش می ‌گذارد. بنرها، ابزاری برای افزایش میانگین کلیک ‌ها به شمار می ‌آیند و با کمترین جزئیات، مشتری را به کلیک ترغیب می ‌کنند.

هچنین اهر خبر (اهر نیوز) به عنوان یک رسانه اینترنتی موفق و روبه رشد در سطح استان و شهرستان اهر مطرح بوده و هست که با توجه به پایین بودن هزینه تبلیغ، بهترین فرصت برای شرکت ها، مؤسسات، سایت ها و وبلاگ هایی است که تبلیغات خود را در این سایت به نمایش بگذارند.

برای سفارش تبلیغات با شماره های زیر در تماس باشید

۰۴۱۴۴۳۴۴۰۴۴      /      ۰۹۹۰۴۰۰۹۰۴۴

سربرگ
اندازه (پیکسل)
۴۶۸ در ۶۰
۱ ماه: ۱۲۰۰۰۰۰ ریال
۳ ماه: ۳۰۰۰۰۰۰ ریال
۶ ماه: ۵۴۰۰۰۰۰ ریال
۱ سال: ۹۰۰۰۰۰۰ ریال
سمت چپ
اندازه (پیکسل)
۱۲۰ در ۲۴۰
۱ ماه: ۷۰۰۰۰۰ ریال
۳ ماه: ۱۸۰۰۰۰۰ ریال
۶ ماه: ۳۰۰۰۰۰۰ ریال
۱ سال: ۴۸۰۰۰۰۰ ریال
سمت چپ
اندازه (پیکسل)
۱۲۰ در ۱۲۰
۱ ماه: ۴۰۰۰۰۰ ریال
۳ ماه: ۱۰۰۰۰۰۰ ریال
۶ ماه: ۱۸۰۰۰۰۰ ریال
۱ سال: ۳۰۰۰۰۰۰ ریال
پایین اخبار
اندازه (پیکسل)
۴۶۸ در ۶۰
۱ ماه: ۱۰۰۰۰۰۰ ریال
۳ ماه: ۲۵۰۰۰۰۰ ریال
۶ ماه: ۴۰۰۰۰۰۰ ریال
۱ سال: ۷۰۰۰۰۰۰ ریال

نکته: تبلیغات فرهنگی، رسانه ای، اعیاد و دانشگاهی شامل ۵۰ درصد تخفیف مجزا نیز خواهد شد.

قوانین و نکات لازم در مورد استفاده از بخش تبلیغات سایت:

  • حجم بنر های تصویری ارسالی توسط آگهی دهنده باید استاندارد باشد و در غیر این صورت از نمایش بنر معذوریم. همچنین فرمت بنر ها تنها باید یکی از موارد ذیل باشد: GIF/SWF/JPG/PNG
  • از پذیرش آگهی سایتهای حاوی تصاویر و مطالب غیر اخلاقی و همچنین مغایر با قوانین جمهوری اسلامی ایران معذور هستیم.
  • مسئولیت شعارها، مطالب و تصاویر استفاده شده در آگهی بر عهده سفارش دهنده می باشد و این سایت هیچ مسئولیتی در قبال صحت و اطمینان از زمینه فعالیت آگهی دهنده نخواهد داشت.
  • هزینه پرداخت شده جهت نمایش تبلیغات در صورت لغو توسط سفارش دهنده غیر قابل بازگشت خواهد بود.
  • در صورتیکه دستور قضایی یا اخطاری توسط نهادهای قضایی یا نظارتی نسبت به حذف یک آگهی به مسئولین سایت ابلاغ شود، آگهی فوق از سایت حذف شده و مسئولیت خسارت یا موارد حقوقی آن بر عهده آگهی دهنده خواهد بود.