به گزارش اهر خبر (اهر نیوز)، جلیل علیجانپور، رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان اهر، در حاشیه سی‌ و پنجمین دوره مسابقات قهرمانی پرورش اندام آذربایجان شرقی اظهار کرد: سی و پنجمین دوره مسابقات بدنسازی و پرورش اندام باشگاه های استان آذربایجان شرقی با شرکت بیش از ۳۲۰ ورزشکار از این استان و سراسر کشور در شهرستان اهر برگزار شد.

وی افزود: در این دوره از مسابقات قهرمانی بدنسازی و پرورش اندام باشگاه های استان علاوه بر حضور ورزشکاران این استان، ورزشکارانی از سایر نقاط کشور از جمله استان های مرکزی، شمال غربی و شرق، تهران، اصفهان، زنجان، ارومیه، اردبیل و غیره حضور دارند که روزهای ۲۸ و ۲۹ دی ماه ۱۴۰۲ باهم به رقابت پرداختند.

علیجان‌پور با اشاره به استقبال بی نظیر مردم و ورزشکاران از برگزاری این دوره از مسابقات بدنسازی و پرورش اندام باشگاه های استان آذربایجان شرقی در شهرستان اهر گفت: این شهرستان آماده برگزاری مسابقات مختلف ورزشی در سطح استانی و ملی است.

محمد عطازاده، سرپرست سی و پنجمین دوره مسابقات قهرمانی پرورش اندام استان نیز در این مراسم حضور پرشور مردم و ورزشکاران اهری را در این دوره از مسابقات استانی بسیار ستودنی برشمرد.

وی گفت: این دوره از مسابقات به صورت آزاد و به مدت ۲ روز (۲۸ و ۲۹ دی ماه سالجاری) به میزبانی شهرستان اهر برگزار شد.

وی هدف از برگزاری این دوره ازمسابقات بدنسازی و پرورش اندام باشگاه های استان را استعداد یابی بین ورزشکاران و همچنین ایجاد شور و نشاط بین مردم و ورزشکاران قلمداد کرد.

عطازاده گفت: در این دوره از مسابقات قهرمانی بدنسازی و پرورش اندام استان ورزشکاران و قهرمانان نامدار و جهانی با هم رقابت کردند.

وی همچنین از حضور فرماندار و دادستان عمومی و انقلاب اهر، رئیس اداره ورزش و جوانان، رئیس هئیت بدنسازی و پرورش اندام استان، نیروهای نظامی و انتظامی، سایر مسئولان استانی و شهرستانی، ورزشکاران و آحاد مختلف مردم در این دوره از مسابقات تقدیرکرد.

صابر هوشیار، دبیر هیئت بدنسازی و پرورش اندام آذربایجان شرقی نیز در این مراسم میزبانی شهرستان از سی و پنجمین دوره مسابقات بدنسازی و پرورش اندام استان را بسیار عالی برشمرد.

هوشیار با اشاره به شرکت بیش از ۳۲۰ ورزشکاران از سراسر کشور در سی و پنجمین دوره مسابقات بدنسازی و پرورش اندام باشگاه های آذربایجان‌شرقی گفت: این دور از مسابقات قهرمانی از روز ۲۸ دی ماه با وزن کشی ورزشکاران آغاز و امروز شاهد رقابت ورزشکاران با هم دیگر هستیم.

منبع: ایسنا