به گزارش اهر خبر (اهر نیوز)، زاهد محمودی در آیین افتتاح گلخانه هیدروپونیک، با اعلام اینکه احداث و توسعه گلخانه ها، یکی از نمونه های عینی تحقق اقتصاد مقاومتی است، گفت: در گلخانه ها بدون اینکه آسیبی متوجه تولیدات شود، میزان تولید و بهره وری افزایش می یابد.

وی بر لزوم حمایت و توسعه زمینه های اشتغال در شهرستان اهر تأکید کرد و افزود: هر طرح و پروژه ای که می تواند زمینه ایجاد اشتغال را فراهم کند، می بایست از آن حمایت کنیم که در واقع حمایت از آن ها، حمایت از تولید و اشتغال است.

فرماندار اهر همچنین با اشاره به اینکه دستگاه های اجرایی خدمات رسان موظف اند تا هر چه سریع تر موانع تولید و اشتغال را در این شهرستان رفع کنند، گفت: هر طرحی که در راستای تولید و اشتغال در شهرستان اهر اجرایی می شود، باید همه‌ دستگاه ها تا زمانی که طرحی به نتیجه مطلوب برسد، حمایت کنند.

محمودی ادامه داد: با توجه به اینکه بخش عمده تولیدات شهرستان اهر در حوزه کشاورزی، دام پروری است، گفت: علی رغم اینکه کمیته رفع موانع تولید در راستای رفع موانع پیشروی تولیدکنندگان فعالیت می کند ولی انتظار داریم مدیران زمینه و شرایط لازم را برای حضور و سرمایه گذاری سرمایه گذاران در شهرستان اهر فراهم کنند.

وی با بیان اینکه اکثر خانواده ها جوانان بیکار تحصیل کرده دارند، ادامه داد: با توجه به اینکه زمینه اشتغال در دستگاه های دولتی وجود ندارد، ولی اگر با پرداخت تسهیلات و حمایت همه جانبه بتوانیم جوانان بیکار را به سمت تولید سوق دهیم، می توانند علاوه بر خود، برای شماری دیگر از جوانان بیکار نیز اشتغال فراهم کنند.

فرماندار شهرستان اهر در پایان خاطرنشان کرد: دولت در بخش کشاورزی با بهره گیری از تسهیلات کم بهره اقتصاد مقاومتی، زمینه اشتغال و تولید فارغ التحصیلان را فراهم کرده است.