به گزارش اهر خبر (اهر نیوز)، حجت الاسلام محمدعلی نظری گفت: برخی افراد فرصت طلب از ضعف و غفلت برخی دستگاهها استفاده کرده و با ساخت و سازهای غیر مجاز در محدوده شهری و اراضی کشاورزی با احداث ویلاهای غیر مجاز تخلفات متعددی را انجام داده اند که ضرورت دارد دستگاههای مرتبط از جمله شهرداری با فعال کردن پلیس ساختمان و جهاد کشاورزی با تدوام گشت های بازرسی اهتمام جدی به این امر داشته باشند.

رئیس شورای پیشگیری از جرم دادگستری اهر بر حمایت دستگاه قضایی از مدیران تلاشگر تاکید کرد و افزود: انتظار می رود دستگاهها با راهکارهای لازم جلوی کاغذ بازی ها و معطلی مردم را بگیرند و در این راستا هر مدیر و کارمندی که عمدا با بهانه تراشی برای مردم مشکل ایجاد کند برخورد جدی خواهد شد.

وی از دیگر مشکلات شهر اهر را سد معبر اماکن تجاری و خدماتی اعلام کرد و از شهرداری اهر خواست با تدبیر لازم و فعال کردن اکیپ گشت سد معبر با خاطیان و ناقضین حقوق عامه مردم برخورد جدی نمایند و دستگاه قضایی خود را در این خصوص حامی شهرداری می داند.

وی خط قرمز دستگاه قضایی را خدشه دار کردن امنیت عمومی توسط برخی افراد اعلام کرد و افزود: خوشبختانه با هماهنگی دستگاه قضایی، نظامی، انتظامی و امنیتی با اینگونه افراد متخلف در کمترین زمان ممکن برخورد جدی می شود.

وی به برخی روسای ادارات نیز گریزی زد و گفت: قانون برای همه یکسان بوده و هر مدیری که در خدمت رسانی به مردم در وظایف خود کوتاهی و تعلل کند با تشکیل پرونده قضایی برخورد می شود.

این مقام ارشد قضایی شهرستان خطاب به شهردار اهر به وضعیت نابسامان شهری اشاره کرد و افزود: متاسفانه شهرداری با مشکلات متعددی در داخل مجموعه دست به گریبان است که ضرورت دارد شهردار جدید با برنامه ریزی و مدیریت لازم، با بسیج تمامی امکانات و استفاده از تمامی ظرفیت ها اقدامات اساسی را برای تغییر چهره شهر انجام دهد و دستگاه قضایی در این راستا از شهرداری حمایت خواهد کرد.

وی همچنین از تلاشهای صادقانه فرماندار اهر در‌این روزهای برفی و پیگیری امورات شهرستان در حوزه های مختلف و همراهی و همکاری مجموعه تحت امر قدر دانی کرد.