به گزارش اهر خبر (اهر نیوز)، احمد محرم‌زاده با اشاره به درخواست مردم هریس از وزیر کشور و رئیس مجلس مبنی ‌بر استقلال شهرستان هریس از حوزه انتخابیه اهر اظهار داشت: مردم هریس درخواست کرده‌اند تا نماینده مستقل در مجلس شورای اسلامی داشته باشند و یا این‌که از حوزه انتخابیه اهر منفک به حوزه انتخابیه تبریز ملحق شوند، بنده نیز به خواست مردم هریس احترام می‌گذارم و موافق این هستم که شهرستان هریس نماینده مستقل در مجلس داشته باشد.
نماینده مردم اهر و هریس در مجلس شورای اسلامی افزود: طبق قانون بایستی ۴۰ نفر بر تعداد نمایندگان مجلس افزوده شود، در حال حاضر نیز طرح افزایش نمایندگان مجلس در کمیسیون مربوطه نهایی شده و در نوبت ارجاع به صحن مجلس شورای اسلامی است.
وی بابیان این‌که طرح افزایش نمایندگان مجلس در صحن رأی بیاورد یا نیاورد را نمی‌توانم قضاوت کنم، تصریح کرد: ریش‌سفیدان شهرستان هریس هم پیگیر استقلال نماینده مجلس هستند و بنده به تبعیت از آن‌ها این درخواست را پیگیری می‌کنم.
محرم‌زاده خاطرنشان کرد: در آخرین طرح افزایش نمایندگان مجلس، اسکو و آذرشهر از حوزه انتخابیه تبریز منفک و حوزه انتخابیه مستقل می‌شوند و هریس از اهر جدا و حوزه انتخابیه تبریز و هریس را تشکیل می‌دهد و این طرح بایستی در مجلس به تصویب برسد تا قابلیت اجرایی پیدا کند.