به گزارش اهرخبر (اهر نیوز)، بر اساس اعلام سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان ، در محور مربوط به گروه بندی اعلامی سازمان اداری و استخدامی کشور ادارات کل «ورزش و جوانان»، «امور مالیاتی»، «اقتصادی و دارایی» و «بهزیستی» و شرکت «آب منطقه ای» به عنوان دستگاه برتر انتخاب شدند.
در محور مربوط به دستگاه های اجرایی دارای خدمات برتر سازمان «جهاد کشاورزی»، ادارات کل «بیمه سلامت»، «راهداری و حمل و نقل جاده ای»، «تبلیغات اسلامی»، «میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی» و «کمیته امداد امام خمینی(ره)»، شرکت های «توزیع برق آذربایجان» و «پالایش نفت تبریز» و «دانشگاه علوم پزشکی تبریز» دستگاه برتر اجرایی شناخته شدند.
«اداره کل دامپزشکی» و «شرکت آب و فاضلاب استان» هم عنوان دستگاه برتر مجموع شاخص های عمومی و اختصاصی و «اداره کل اوقاف و امور خیریه» استان نیز عنوان دستگاه برتر در بیشترین رشد مجموع شاخص های عمومی و اختصاصی این دوره جشنواره را به خود اختصاص دادند.
رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی آذربایجان شرقی در این مراسم، از شروع روند صعودی شاخص های کلان اقتصادی استان بعد از حدود ۲۰ سال روند نزولی خبر داد.

فرشکاران تصریح کرد: با تلاش دستگاه های اجرایی و خروج آنها از حالت های روندی و سکون گذشته در طول یک سال گذشته توفیقاتی در خصوص افزایش تولید ناخالص داخلی استان به دست آورده ایم.

وی گفت: سعی خواهیم کرد با هماهنگی بخش خصوصی و عمومی، برنامه های عملیاتی توسعه استان را منطبق با آمایش سرزمین تدوین کرده و شاهد رشدهای بالاتری باشیم.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما