به گزارش اهر خبر (اهر نیوز)، شهید امیر حسین پور که در ماموریت گشت رضویون در میدان دانشسرا در هسته مرکزی تبریز از ناحیه سر و چشم توسط فرد مهاجم و متهم به شدت مجروح شده بود، بعد از گذشت چهار روز تحمل جراحات شدید، روز گذشته به یاران شهید عرصه امنیت پیوست.

امنیت و آرامش امروز جامعه اسلامی مدیون شهدا است

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا در مراسم تشییع با اشاره به اینکه شهید حسین پور از بسیجیان دلاور و مخلص بود که جان خود را در طبق اخلاص گذاشت، گفت: امنیت و آرامش امروز جامعه اسلامی مدیون شهدای دفاع مقدس، حرم آل الله و مدافعان امنیت است.

حجت الاسلام عبدالرحیم نجفقلی زاده سرایی اظهار کرد: شهدای نظام اسلامی با الهام از نهضت عاشورا و مکتب انسان ساز امام حسین (ع) پای در مسیر حفظ و حراست از ارزش ها و آرمان های اصیل دینی گذاشتند و با نثار جان خود کشور را برای سال های سال بیمه کردند و ما باید قدردان این همه خون های پاک باشیم.

وی عاشورا را صحنه ای زیبا و بی مانند در راه مقابله با طاغوت خواند و ادامه داد: بر همین اساس نهضت عاشورا برای همیشه تاریخ زنده مانده و خواهد ماند و امروز شاهد شکل گیری گفتمان هیات من الذله در اقصی نقاط جهان هستیم و به هیچ غعنوان این مسیر تعطیل بردار نیست.

نجفقلی زاده سرایی عزت در شهادت را مسیر ترسیم شده توسط بزرگان دین برای مسلمانان دانست و گفت: باید توجه داشت که حرمت در چنین مسیری برابر با تکه پاره شدن است.

پیکر شهید حسین زاده پس از تشییع از مقابل میدان شهدای تبریز و اقامه نماز توسط حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمدعلی آل هاشم در میدان ساعت، برای خاک سپاری به گلزار شهدای وادی رحمت تبریز منتقل شد.

منبع: ایرنا