به گزارش اهر خبر (اهر نیوز)، در روزهای گذشته معاون اقتصادی منطقه آزاد ارس توسط گروهی در محل کارش مورد ضرب و شتم قرار گرفت. یوسف احمدی دادستان عمومی و‌ انقلاب جلفا در این رابطه گفت: در روند پرونده ضرب و شتم معاون اقتصادی منطقه آزاد ارس در مجموع ۶ نفر در رابطه با این پرونده بازداشت و تفهیم اتهام شده که هم اکنون همگی با قید وثیقه آزاد هستند.
وی افزود: ۳ نفر در همان روز حادثه تحت نظر قرار گرفته و بعد از یک روز و ۳ نفر دیگر نیز که نقش اصلی در ایجاد ضرب و جرح داشتند اخیرا بازداشت و بعد از ۳ روز و تفهیم اتهام با قید وثیقه آزاد شده اند.
احمدی با اشاره به اینکه در روز حادثه با شکایت شاکی و گزارش نیروی انتظامی پرونده تشکیل شده است، اضافه کرد: علاوه بر معاون منطقه آزاد ارس خود این سازمان نیز در این پرونده به عنوان شاکی به علت تخریب اموال دولتی حضور دارد.
احمدی اتهامات نفرات یاد شده را توهین و اهانت به مامور دولت در حین انجام وظیفه ضرب و جرح تخریب اموال عمومی و اخلال در نظم عمومی عنوان کرد که متهمان در این رابطه تفهیم اتهام شده‌اند.
این مقام مسئول قضایی در جلفا مردم و شهروندان را به صبر و حوصله و خویشتنداری و مسئولان را به صعه صدر و تکریم ارباب رجوع دعوت کرد تا دیگر شاهد بروز حوادث نظیر آنچه اتفاق نباشیم.

منبع: فارس