به گزارش اهر خبر (اهر نیوز)، عابدین خرم روز چهارشنبه در جلسه مشترک ستاد اجرایی و هیات نظارت بر انتخابات استان، ماموریت مهم و اصلی دست اندرکاران را برگزاری باشکوه انتخابات مجلس شورای اسلامی دانست و یادآور شد: در این مسیر مجریان و ناظران باید با دقت هرچه تمام اقدام کنند.

وی با تاکید بر قانون مداری، استقلال، بی طرفی و جلوگیری از سوگیری احتمالی دست اندرکاران انتخابات، اظهار کرد: گفتارها، دیدارها و تعاملات باید به نحوی باشد تا احدی نتواند ایجاد شائبه کند و باید همه عواملی که در حوزه انتخابات مسئولیت دارند اعم از اعضای ستاد اجرایی و هیات نظارت بر انتخابات، ظرافت کاری را رعایت کرده و بر اساس قانون حرکت کنند.

خرم از روند جریان انتخابات در آذربایجان شرقی ابراز رضایت کرد و افزود: انتخابات در کشور ما به منزله آبروی نظام و مردم است و باید توجه داشت که دوام و قوام جمهوری اسلامی به اجرای باشکوه انتخابات بر می گردد که در این میان هر چقدر انتخاباتی پرشور، آگاهانه و توام با اطمینان برگزار شود، در تمام ابعاد جایگاه نظام در جهان تثبیت می شود.

وی گفت: انتخابات حق و امانت مردم نزد ماست و باید با تمام دقت ماموریت ها را پیگیری کنیم تا دشمنان و مغرضان داخلی و خارجی دستاویزی برای توطئه نداشته باشند.

رئیس ستاد انتخابات آذربایجان شرقی نیز در این جلسه، با اشاره به اینکه با بررسی دقیق انتخابات گذشته و حضور میدانی در شهرستان ها، نقاط ضعف و قوت در سراسر استان احصاء شده است، گفت: در جلسات ستاد انتخابات تمام ضعف های ادوار گذشته بررسی شده و دستورات لازم برای رفع نقاط ضعف و خرید اقلام و تجهیزات مورد نیاز صادر شده است.

تراب محمدی مجموع شعب اخذ رای انتخابات آینده در آذربایجان شرقی در جریان انتخابات گذشته را سه هزار و ۵۳ شعبه بود که از این تعداد یک هزار و ۵۱۲ شعبه در مراکز شهری و یک هزار و ۵۴۱ شعبه در مناطق روستایی مستقر شده بود.

وی اظهار کرد: تمام تلاش ما در ستاد انتخابات استان مشارکت حداکثری واجدان شرایط رای دهی در انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و صیانت از آرای مردم است.

محمدی ادامه داد: ثبت نام نهایی داوطلبان انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی ۲۷ مهر ماه به صورت کاملا الکترونیکی انجام خواهد شد.

منبع: ایرنا