به گزارش اهر خبر (اهر نیوز)، تراب محمدی با اشاره به استناد این نماینده مجلس و نامزد انتخابات مجلس دوازدهم به ماده ۷۵ قانون انتخابات گفت: در این ماده قانونی تصریح شده که اعضای هیأت‌های اجرایی در زمان عضویت نمی‌توانند له یا علیه هیچ یک از نامزدهای انتخاباتی یا احزاب اظهارنظر کنند.

وی با اشاره به اینکه هیچ یک از دو نفر عضو هیأت اجرایی انتخابات شهرستان تبریز له یا علیه هیچ یک از نامزدها اظهارنظر نکرده اند و سندی نیز در این مورد وجود ندارد، اضافه کرد: این دو نفر مانند ۶ عضو دیگر هیأت اجرایی انتخابات در شهرستان تبریز با رأی مخفی ۳۰ معتمد اقشار مختلف انتخاب شده اند که توسط هیأت نظارت استان نیز تأیید شده اند.

رئیس ستاد انتخابات آذربایجان شرقی تاکید کرد: مجریان انتخابات با مر قانون کار می‌کنند و هر گونه ایراد و اشکالی در فرایند برگزاری انتخابات توسط هیأت‌های نظارت رسیدگی می‌شود.

وی با یادآوری اینکه هیأت اجرایی دارای شخصیت حقوقی مستقلی بوده و در راستای رأی گیری نیز مستقل عمل می‌کند، بیان کرد: اعضای این هیأت توسط اقشار مختلف مردم و در حضور هیأت نظارت شهرستان انتخاب و توسط هیأت نظارت استان نیز تأیید شدند.

منبع: مهر