به گزارش اهر خبر (اهر نیوز)، آیت الله جواد حاجی زاده در نخستین جلسه شورای سیاست گذاری و راهبردی چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ضمن تاکید بر اینکه عزم و تلاش ما در برابر دشمنان نظام و انقلاب بایستی جدی تر و پرصلابت تر باشد، گفت:  اکنون که دشمن تلاش دارد با سوء استفاده از فضای مجازی بر علیه انقلاب اسلامی، فضاسازی مسموم کند، ما نیز باید با استفاده از این فضای به وجود آمده، پیام اسلام، دین و حقانیت را به گوش جهانیان برسانیم.

وی با بیان اینکه در کشور مشکلات فراوانی داریم که برخی به دلیل فشارهای خارجی و برخی نیز به دلیل سوء مدیریت بوده است، گفت: دشمنان از برخی ضعف‌ های ما برای سیاه نمایی سوء استفاده می‌ کنند و اخیراً نیز فقط تلاش می‌ کنند با جزئی‌ ترین مسئله، مشکل بزرگی را برای ما به وجود آورند.

امام جمعه اهر اظهار داشت: به دلیل اینکه جمهوری اسلامی ایران تاکنون زیر دست سلطه گران نرفته و ابهت و تاج و تخت سلطه گران را در معرض تهدید قرار داده است، دشمنان و بدخواهان انقلاب اسلامی از نظام جمهوری اسلامی کینه‌ دارند و دست از دشمنی بر نمی‌ دارند.

آیت الله حاجی زاده در ادامه افزود: دشمنان جمهوری اسلامی با آن‌ که در باتلاق انباشت بدهی‌ ها هستند ولی هنوز دست از هزینه کردن و سرمایه‌ گذاری کلان و تشکیل اتاق فکر برای از بین بردن جمهوری اسلامی نکشیده‌ اند.

وی با تأکید بر سرمایه‌ گذاری متقابل در خنثی‌ سازی توطئه‌ های دشمنان در خصوص ناکارآمد نشان دادن نظام اسلامی، گفت: خوب می‌ دانیم که اکنون مردم با مشکلات معیشتی و اقتصادی روبرو هستند اما نباید فراموش کنیم که دشمنان برای ضعیف نشان دادن جمهوری اسلامی تریلیون ها دلار سرمایه‌ گذاری کرده و ما نیز بایستی با اقدامی متقابل در مسائل فرهنگی نسبت به منابعمان هزینه کنیم.

امام جمعه شهرستان اهر همچنین خاطرنشان کرد: در طول چهل سال گذشته از پیروزی انقلاب اسلامی، حاکمیت دینی و مردم‌ سالاری در کشور حاکم بوده و هر آن اندازه که دشمنان برای تحریک اقوام و احزاب، جنگ تحمیلی، ایجاد فتنه، اغتشاش و تحریم‌ ها تلاش کردند، به نتیجه نرسیدند.

آیت الله جواد حاجی زاده در پایان کارنامه دستاوردهای چهل‌ ساله انقلاب شکوهمند اسلامی ایران را درخشان توصیف کرد و اظهار کرد: با این‌ همه دشمنی، انقلاب اسلامی دستاوردهای سیاسی، نظامی و … پرشماری داشته است و اکنون با اقتدار در مقابل دشمنان ایستاده‌ ایم و به آن‌ ها اجازه هیچ حرکتی را نمی‌ دهیم.