به گزارش اهر خبر (اهر نیوز)، صمد حضرتی روز سه شنبه در جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر آذربایجان شرقی، گفت: گروه های تعزیراتی یاد شده در ایام تعطیلات نوروزی بر واحدهای صنفی و تولیدی استان نظارت کامل دارند و در صورت مشاهده هر گونه تخلف با متخلفان به شدت برخورد می شود.

به گفته وی در تعطیلات نوروزی امسال تعداد ۸۲۲ مورد بازرسی از اصناف، کسبه و واحدهای تولیدی و صنعتی آذربایجان شرقی انجام شده است.

حضرتی حضور روسای شعب تعزیرات حکومتی در نقاط مختلف کلانشهر تبریز در اجرای طرح نظارتی ویژه نوروز را مورد اشاره قرار داد و اضافه کرد: در ادامه اجرای طرح نظارتی ویژه رمضان و نوروز علاوه بر فعالیت گشت های مشترک بازرسی، روسای شعب تعزیرات حکومتی موظف شده اند در محل هایی مثل ترمینال، واحدهای اقامتی و گردشگری، میادین میوه و تره بار و پاساژهای پر تردد مستقر و به شکایت های حضوری مردم رسیدگی کنند.

وی رصد و کنترل مراکز اقامتی، گردشگری و نیز عرضه عمده کالاهای مورد نیاز شهروندان را جزو دستور کارهای خاص گشت های مشترک تعزیرات حکومتی اعلام و ادامه داد: در اجرای این طرح بازرسان اتاق اصناف، سازمان صمت و جهاد کشاورزی و معاونت غذا و دارو و نیز میراث فرهنگی و گردشگری حضور دارند.

مدیر پخش فرآورده‌های نفتی آذربایجان شرقی نیز در این جلسه از افزایش هشت درصدی مصرف بنزین در ایام تعطیلات نوروزی امسال در استان خبر داد.

ناصر راشدی گفت: در این مدت با تعداد ۵۴۰ دستگاه نفتکش عملیات انتقال بنزین به جایگاه های سوخت آذربایجان شرقی را انجام داده و برای مردم خدمت‌رسانی کرده‌ایم.

منبع: ایرنا