به گزارش اهر خبر (اهر نیوز)، رسول زاده با اعلام این خبر گفت: در زمان حاضر بارش در محور‌های اهر _ کلیبر، تبریز _ بستان آباد و صوفیان _ مرند به صورت برف ادامه دارد و در سایر محور‌های ارتباطی استان آذربایجان شرقی بارش‌ها به صورت باران است.

وی با اشاره به اینکه در گردنه‌های شیبلی، گویجه بئل و یام مه غلیط حاکم است بر ضرورت احتیاط در رانندگی در محور‌های استان تاکید کرد.

فرمانده پاسگاه پلیس راه مرند – تبریز از بارش برف و باران در این محور و لغزنده بودن آن خبر داد و گفت: در حال حاضر به دلیل بارش برف و باران در محور‌های ارتباطی شهرستان از جمله محور صوفیان رعایت احتیاط بیشتر توسط رانندگان ضروری است.

سرهنگ جاودانی با اعلام اینکه همه محور‌های ارتباطی شهرستان مرند باز و تردد در آنها جریان دارد اضافه کرد: رعایت فاصله طولی خودرو‌ها در شرایط بارندگی و رعایت سرعت مطمئنه برای پیشگیری از حوادث رانندگی الزامی است.

وی به آمادگی پلیس راه و سایر ارگان‌های مرتبط برای خدمت رسانی به مردم و رانندگان اشاره و تاکید کرد: با رعایت اصول ایمنی در رانندگی می‌توان از بروز حوادث رانندگی و سنگین شدن بار ترافیکی جلوگیری کرد.

سرهنگ جاودانی به رانندگان توصیه کرد قبل از سفر از سلامت خودرو، برف پاکن ها، بخاری خودرو، چراغ و لاستیک‌ها و پر بودن باک بنزین اطمینان حاصل کنند و در صورت غیرضرور بودن مسافرت را لغو کنند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان