به گزارش اهر خبر (اهر نیوز)، آیت الله جواد حاجی زاده در خطبه های نماز جمعه این هفته شهرستان اهر با اشاره به اینکه رفتار پیامبر اکرم (ص) با خانواده برای ما الگو است، گفت: باید احساس مسئولیت کنیم و به خانواده بیشتر توجه کنیم که چون دشمنان بعد از شکست در عرصه های مختلف، به دنبال تخریب بنیان خانواده ها هستند.

وی در ادامه با بیان اینکه مسئولان به دنبال خود گروه راه نیاندازند و سعی کنند مردمی باشند، گفت: مسئول باید در بین مردم باشد و نباید کاری کنیم که بین ما و مردم فاصله ایجاد شود.

امام جمعه اهر خطاب به جوانان بیکار گفت: جوانان عزیز این طور فکر نکنید که فقط باید پشت میز نشینی باشد و حال که وضعیت کشور را از نظر بیکاری می دانید، اگر هر شغلی هم پیشنهاد کردند قبول کنید.

آیت الله حاجی زاده با اشاره به اینکه غیرت و رشادت مردم ارسباران در هر صحنه ای پشتیبان انقلاب و نظام هستند، گفت: فتنه ای که اخیراً در کشور به را انداخته شد، خوشبختانه با هوشیاری مردم به خصوص مردم آذربایجان خنثی شد.

وی ادامه داد: فتنه اخیر کشور طرحی از سوی منافقین، سلطنت طلبان، آمریکا، اسرائیل و عربستان بود و این ها همواره به دنبال براندازی نظام بوده اند که مسئولان باید هوشیارتر باشند و اجازه ندهند دشمنان از مطالبه به حق مردم سوء استفاده کنند.

خطیب نماز جمعه شهرستان اهر با تاکید بر اینکه راهی که رئیس جمهور آمریکا می رود، ادامه راه دیکتاتورهاست، افزود: اگر آمریکایی ها در جریان فرجام بازی در بیاورند، اولین کسی خواهند بود که ضرر می بینند.

حاجی زاده ضمن بیان اینکه ما به بدعهدی آمریکا پی برده ایم و انتظاری بیش از این نداریم، گفت: توافق هسته ای موسوم به برجام، یک توافق دو جانبه نیست که ترامپ آن را پاره کند و یا خارج شود.

وی با تاکید بر اینکه دولت مردان برای رفع مشکلات اقتصادی مردم تلاش مضاعف کنند، یادآور شد: مردم با مشکلات اقتصادی دست و پنجه نرم می کنند ولی باید صادقانه گفت که هیچ دولتی نمی تواند معجزه کند.

امام جمعه شهرستان اهر در پایان گفت: شورای آموزش و پرورش یکی از مهم ترین شوراهاست که می تواند در جامعه تاثیرگذاری داشته باشد اما برای پیشبرد اهداف نیازمند همراهی مردم نیز است.