به گزارش اهر خبر (اهر نیوز)، آیت الله جواد حاجی زاده در اولین مجمع مؤسسه خیرین سلامت بیمارستان باقرالعلوم (ع) شهرستان اهر با اعلام اینکه دولت در سال های اخیر توجه ویژه ای به مسائل بهداشتی و بیمارستان ها داشته است، گفت: با توجه به اینکه در سال های اخیر با مشکلات زیادی مانند تحریم از سوی بیگانگان روبرو شده ایم، اقدامات خوبی در بخش سلامت و پزشکی صورت گرفته ولی با این حال کافی نیست که چون بسیاری از مسائل توسط مردم و خیرین حل شده است.

وی بابیان اینکه تمامی مردم ما با تأسی از امامان شیعه کارهای خیر و خداپسندانه انجام می دهند، گفت: فرد خیر فقط به کسی که صاحب شرکت و کارخانه است اطلاق نمی شود بلکه فردی که از کمترین داشته های خود نیز در راه خدا و کمک به نیازمندان استفاده می کند نیز خیر و نیکوکار است.

امام جمعه اهر با ذکر اینکه دین اسلام دین سلامتی و بهداشت است، عنوان کرد: برخی مسائل به صورت نمونه مانند وضو، غسل و … در قالب تکلیف مطرح شده است که در سایر ادیان الهی به این اندازه به آن ها توجه نشده است.

آیت الله حاجی زاده ضمن تشکر از خیرین شهرستان اهر که در تمامی زمینه ها به رفع مشکلات کمک کرده اند، ابراز داشت: سومین جشنواره خیرین مدرسه ساز و مدرسه یار که اخیراً در تهران برگزار شد و یا جشن گلریزان زندانیان و خانوادههای نیازمند که برگزار می شود همه با حضور خیرین عزیز با نتایج بسیار خوبی همراه خواهد بود که امیدواریم در زمینه سلامت نیز بتوانیم این روند را ادامه دهیم.

وی در پایان با ذکر اینکه پزشکان و پرستاران عریز مشکلات بیماران نیازمند را از نزدیک مشاهده می کنند، گفت: با وجود خدماتی درمانی و بیمه بسیاری از مشکلات حل شده ولی مسائلی مانند مشکلات بیماران دیالیزی که رفت آمد آن ها نیز هزینه فراوانی دارد و بسیاری مسائل دیگر وجود چنین مجامعی را بیش از پیش ضروری تر می سازد.