به گزارش اهر خبر (اهر نیوز)، آیت الله جواد حاجی زاده در دیدار با عوامل اجرایی دوازدهمین جشنواره سراسری تئاترهای کوتاه ارسباران بر لزوم توجه ویژه به آسیب های اجتماعی در جشنواره سراسری تئاترهای کوتاه ارسباران تاکید کرد و گفت: متأسفانه خانواده ها در معرض تهدید آسیب های اجتماعی هستند و طلاق در جامعه غوغا می کند که از این رو انتظار می رود حداقل یکی از نمایش های تئاتر به معضلات اجتماعی و مشکلات خانواده ها پرداخت نماید.

وی با اشاره به اینکه مهم تر از خنده و شادی در نمایش، پیام های داده شده به مخاطبان است، گفت: بایستی با ابزار هنر مردم را از گزند تهدیدها و آسیب ها دور نگه داشته شود.

امام جمعه اهر جایگاه هنر را در جامعه و بین مردم حفظ‌ شده دانست و افزود: ما از جشنواره سراسری تئاتر کوتاه ارسباران حمایت و پشتیبانی می کنیم ولی موازین اسلامی باید در همه امور رعایت شود.

آیت الله جواد حاجی زاده در پایان با تأکید بر اینکه ما به هیچ عنوان نمی توانیم احساس هنر را در مردم کور کنیم، بیان داشت: در شرایطی که ملت ایران مورد تهاجم فرهنگی دشمنان قرار گرفته اند و دشمن قصد دارد تا ارزش‌ های اسلامی را نابود کند، بایستی هنرمندان تلاش کنند تا در عرصه هنر ارزش ها زیرپا گذاشته نشود.