به گزارش اهر خبر (اهر نیوز)، صابر پرنیان امروز در دیدار مدیران سازمان صنعت، معدن و تجارت و صاحبان صنایع استان با امام جمعه تبریز، ضمن تبریک ایام الله دهه فجر، به ارائه گزارشی از وضعیت موجود استان در حوزه‌های مختلف صنعتی، معدنی و تجاری پرداخت و اظهار کرد: توجه به بیانیه گام دوم انقلاب و همچنین شاخص‌های اقتصاد مقاومتی راهبر ما در جبهه اقتصادی بوده و بخش خصوصی توانمند استان همواره آماده حرکت در مسیر توسعه همه جانبه منطقه و کشور است.

وی از توجه ویژه نماینده ولی فقیه در استان به عرصه تولید، مسائل بخش خصوصی و بویژه نگاه ایشان به معیشت مردم قدردانی کرد و افزود: بعد از تذکرات به حق امام جمعه محبوب تبریز در خطبه های نماز جمعه پیگیری‌های لازم با همکاری تمام دستگاههای مسئول برای تداوم و افزایش نظارت‌ها بر فرآیند تامین، تولید و توزیع انجام شد.

رئیس سازمان صمت آذربایجان‌شرقی با بیان اینکه شناسایی ظرفیت‌های راکد استان و فعال سازی و بازگردانی واحدهای تعطیل به چرخه تولید و تاسیس شرکت مس آذربایجان از جمله موضوعات مهمی است که با جدیت در حال پیگیری است، ادامه داد : بخش خصوصی محور اقدامات و دولت میدان‌دار تسهیل گری است و و نگاه تعاملی بین بخشی وجود دارد.

وی تصریح کرد: تلاش می کنیم با برنامه محوری مواد اولیه را به دست تولید‌کننده واقعی برسانیم تا یکی از مهم‌ترین موانع تولید از پیش روی واحدهای تولیدی برداشته شود.

پرنیان ادامه داد: موانع تولید یک به یک در حال شناسایی و رفع عملی است و تولید قوی‌تر و بازتر در سال آینده در صدر برنامه‌های سازمان صمت استان قرار دارد.

رئیس سازمان صمت آذربایجان شرقی تاکید کرد: خدمتگزاری مردم به معنای واقعی راهبرد همه دست اندرکاران و خادمین ملت در سازمان صنعت، معدن و تجارت استان است و حضور مستمر نماینده ولی فقیه در استان در واحدهای تولیدی دلگرم کننده است.

در پایان این نشست جمعی از صاحبان صنایع و تولیدکنندگان به بیان دیدگاه‌ها و نظرات خود پیرامون حوزه‌های مختلف صنعتی، معدنی و تجاری پرداختند.

منبع: فارس