به گزارش اهر خبر (اهر نیوز)، سرهنگ پاسدار حسن سیفی در حاشیه اعزام کاروان راهیان نور شهرستان اهر به مناطق عملیاتی جنوب کشور در گفتگویی با اشاره به ازسرگیری اعزام کاروان‌های راهیان نور پس از ۲ سال وقفه اظهار داشت: با توجه به اینکه شیوع ویروس کرونا برای دو تا سه سال مانع اعزام کاروان‌های راهیان نور شده بود. دومین کاروان راهیان نور شهرستان اهر به مناطق عملیاتی اعزام شد.

فرمانده سپاه ناحیه اهر افزود: پیش‌تر کاروان راهیان نور دانشجویی از شهرستان اهر اعزام شده بود و امروز دومین کاروان راهیان نور به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام شد و در کاروان ۱۶۰ نفری از اقشار مختلف مردم اعم از برادران و خواهران هستند.

وی ادامه داد: کاروان راهیان نور اعزامی از شهرستان اهر از یادمان شهدای گمنام اندیمشک، فتح‌المبین، فکه، کانال کمیل، دهلاویه، اروندکنار، القمه، نهر خیم، شلمچه، طلاییه، هویزه، پاسگاه زد، معراج‌الشهدای اهواز و زیارت قم و جمکران بازدید خواهند داشت.

سیفی بابیان این‌که جوانان، نوجوانان و زائر اولی‌ها در قالب کاروان‌های راهیان نور شهرستان اهر به مناطق عملیاتی اعزام شده‌اند، یادآور شد: از حمایت‌های معنوی امام جمعه و فرماندار اهر و حمایت مادی اصناف و معادن برای اعزام کاروان‌های راهیان نور قدردانی می‌کنم.

فرمانده سپاه ناحیه اهر، هدف از اعزام کاروان‌های راهیان نور را آشنایی جوانان و نوجوانان با رشادت‌ها و ایثارگری‌های شهدا، رزمندگان و جانبازان ذکر کرد و گفت: اعزام کاروان‌های راهیان نور به دشمنان پیام‌هایی نیز دارد، شاید جوانان و نوجوانان جبهه و جنگ ندیده باشند اما اگر دشمن بخواهد تعرض به کشورمان کند همین جوانان ادامه‌دهنده راه شهدا پاسخ کوبنده‌ای خواهند داد.