به گزارش اهر خبر (اهر نیوز)، احمد محرم زاده با اشاره به اینکه اجرای طرح هادی در روستا یکی از برکات نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران برای مردم می باشد، گفت: مردم ما باید از بهترین امکانات و خدمات عمرانی و زیرساختی و رفاهی بهره‌مند گردند که به برکت انقلاب اسلامی خدمات خوبی در حوزه‌های مختلف برای روستاییان عزیز ارائه گردیده اما کافی نیست و باید بیش از پیش اهالی روستا‌ها از خدمات دولتی مناسبتری برخوردار گردند.

محرم زاده ادامه داد: امسال با همت بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان اهر پنج روستا (قشلاق شاهوردی، نقدوز، دشتور، زندآباد و کسانق) از خدمات طرح هادی با اعتباری بالغ بر ۵۰ میلیارد ریال در حوزه بهسازی و آسفالت ریزی بهره مند می‌شوند.

وی گفت: مطالعات اولیه جهت بازنگری طرح هادی و توسعه ۲۳ روستا نیز صورت گرفته که با جدیت پیگیر هستیم تا در سریعترین زمان ممکن اجرایی شود.

نماینده مردم و هریس در مجلس با مطللوب شمردن عملکرد بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان اهر در خصوص مقاوم سازی واحد‌های مسکونی روستا‌ها گفت: از مجموع ۸۵۰۰ واحد مسکونی روستایی اهر تا کنون ۷۶۰۰ واحد مسکونی مقاوم سازی شده که در مقایسه با سایر شهرستان‌ها و آمار کشوری درصد قابل قبولی می‌باشد.

محرم زاده افزود: امسال نیز سهمیه شهرستان اهر برای مقاوم سازی تعداد ۳۰۰ واحد مسکونی با تسهیلات ۲۰۰ میلیونی با سود ۵ درصد و باز پرداخت ۲۰ ساله در نظر گرفته شده که با جدیت پیگیر ابلاغ شروع طرح هستم.