به گزارش اهر خبر (اهر نیوز)، احمد محرم زاده از دولت بابت ارائه لایحه متناسب سازی حقوق کارکنان و بازنشستگان و رأی بالای مجلس در تایید کلیات این لایحه دوفوریتی تشکر کرد و گفت: مردم از تبعیض و بی عدالتی ناراحتند و با این مصوبات می توان التیام بخشید.

نماینده مردم اهر و هریس در مجلس یازدهم خطاب به وزیر نیرو گفت: فاز دوم سیکل ترکیبی نیروگاه هریس که دو سال است پیگیر اجرای آن هستم، هنوز اجرایی نشده و پیمانکاری که فقط در انتظار مجوز بوده و هیچ درخواستی از شما ندارد و می تواند تا ۵۰۰ مگاوات برق تولید کند، اجازه کار ندارد.

وی با بیان اینکه دو پست برق برای شهرک صنعتی اهر می خواهیم و در این زمینه نیز سرمایه گذار وجود دارد، ادامه داد: متاسفانه مجوز تولید در این زمینه نیز صادر نمی شود و از طرف دیگر نیز با کمبود برق مواجهیم.

محرم زاده خطاب به وزیر ورزش و جوانان گفت: پروژه ۵ هزار نفری ورزشگاه اهر هنوز شروع نشده و برخی خرده پروژه های دیگر نیز اجرایی نشده است.

وی در پایان از سرپرست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی درخواست کرد که شغل رانندگان سنگین که از مشاغل سخت و زیان آور است، در این دسته از مشاغل قرار گیرد.

منبع: خانه ملت