به گزارش اهر خبر (اهر نیوز)، اکبر فتحی گفت: اتحادیه تعاون روستایی که به ‌عنوان مباشر تأمین استان در خصوص تأمین میوه شب عید مشخص ‌شده بود، پرتقال و سیب را به میزانی که در کمیته راهوری تأمین میوه شب عید مشخص‌ شده بود، خریداری کرده است.
وی با بیان اینکه کیفیت این میوه ها، بالاست ادامه داد: امروز آخرین محموله پرتقال از شمال استان حمل و در سردخانه‌های استان ذخیره‌سازی شده است.
فتحی گفت: استان آذربایجان شرقی تولیدکننده سیب‌ درختی است، بنابراین سیب مورد نیاز از داخل استان تأمین ‌شده است و از بیستم اسفندماه توزیع در محل‌های مشخص‌ شده که بیست نقطه شهر تبریز و فروشگاه­های سازمان تعاون روستایی در شهرستان‌های استان است، انجام خواهد شد.
رئیس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی گفت: امسال علاوه بر این دو قلم میوه، کالاهای اساسی مانند برنج، شکر، خرما، مرغ و گوشت منجمد که برای ایام ماه مبارک رمضان ضروری است، در محل نمایشگاه‌ها عرضه خواهد شد.
وی ادامه داد: با هماهنگی انجام‌شده با کارخانه‌های تولیدی، در برخی کالاها که مشمول قیمت‌گذاری نیستند در همان نمایشگاه‌ها با قیمت ۱۰ الی ۱۵ درصد پایین‌تر از بازار عرضه خواهد شد.

منبع: ایسنا