به گزارش اهر خبر (اهر نیوز)، سرهنگ قدرت آقاپور با اشاره به این‌که مأموران پلیس برای برقراری نظم و امنیت شهروندان همانند سالهای گذشته آماده کمک‌رسانی به مردم می‌باشند، اظهار داشت: ضمن تبریک چهارشنبه آخر سال و پیشاپیش عید نوروز به امت شهید پرور شهرستان، سبزپوشان انتظامی به منظور تأمین امنیت مردم و کاهش حوادث غیرمترقبه احتمالی چهارشنبه آخر سال و برقراری نظم عمومی در خدمت شهروندان شریف اهری هستند.

فرمانده انتظامی اهر بابیان اینکه با تلاش همکاران انتظامی بیش از ۷ هزار عدد انواع مواد محترقه خطرناک در سطح شهرستان کشف شده افزود: هدف پلیس در روز چهارشنبه‌سوری این است تا از حوادث احتمالی جلوگیری کرده و با افرادی که قصد دارند با تولید و توزیع مواد محترقه خطرساز، خانواده‌ها را در آستانه عید نوروز داغدار یا متحمل آسیب جانی و مالی کنند بدون مماشات برخورد کند.

سرهنگ آقاپور در ادامه بر لزوم رعایت نکات ایمنی و توصیه‌های پلیس برای کاهش حوادث چهارشنبه‌سوری از سوی خانواده‌ها و جوانان اهر یادآور شد: پلیس هیچ‌گاه مخالف شادی و نشاط مردم اهر نبوده و نیست، تنها درخواست و تقاضای ما در ایام پایانی سال علی‌الخصوص چهارشنبه آخر سال این است که خانواده‌ها شادی‌ها را محله‌محور و بهمراه فرزندان خود برگزار کنند تا خسارتی به اموال و جان شهروندان وارد نشود.

وی بابیان این‌که امیدوارم چهارشنبه آخر سال بدون حادثه و تلخ کامی برای شهروندان و جوانان را شاهد باشیم، تصریح کرد: چهارشنبه‌سوری سال گذشته با همکاری و مشارکت شهروندان اهری، روز بدون حادثه را تجربه کردیم و امیدوارم چهارشنبه آخر سال را نیز بدون حوادث تلخ و با شادکامی سپری کنیم.

آقاپور با تأکید بر این‌که شهروندان اهری در تعطیلات نوروزی و هنگام مسافرت، اشیای قیمتی خود را در منازل مسکونی نگهداری نکنند، ابراز داشت: شهروندان اهری در صورتی قصد مسافرت نوروزی را دارند حتماً از ایمنی و حفاظ منازل مسکونی خود اطمینان حاصل کرده و از بلاصاحب رها کردن اموال و نگهداری اشیای قیمتی از قبیل طلا، سکه و یا وجه نقد در منزل یا محل کار خودداری کنند.

وی در پایان از شهروندان خواست تا در طول ایام تعطیلات نوروزی در صورت مشاهده‌ی افراد ناشناس و سابقه دار یا خودروهای پلاک غیربومی با سرنشینان مشکوک در محلات و مناطق شهری و روستایی، مراتب را سریعاً به پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند.