به گزارش اهر خبر (اهر نیوز)، اژدر علمی روز پنجشنبه در گفتگویی اظهار کرد: علاوه بر نامه ها و مکاتبات مردمی، در جریان این سفر بیش از ۶۳ هزار تماس تلفنی مردم با سامانه برخط ۱۱۱ برقرار شده بود که کاربران این سامانه موفق به ثبت و ضبط ۶۲ هزار و ۲۵۹ خواسته، مطالبه، پیشنهاد و طرح های آنان شدند.

وی با بیان اینکه کار ارجاع مطالبات، خواسته ها و پیشنهادات مردمی به دستگاه های اجرایی از طریق ستاد ارتباطات مردمی استانداری آذربایجان شرقی در حال انجام است، افزود: تا کسب نتیجه از دستگاه های اجرایی این مطالبات از طریق این ستاد پیگیری می شود.

معاون ارتباطات مردمی استانداری آذربایجان شرقی گفت: فراوانی خواسته های مردمی از طریق تماس با سامانه برخط ۱۱۱ یا مکاتبات مردمی با این ستاد مربوط به وام های قرض الحسنه، خرید خودرو، خوداشتغالی، کمک معیشت، مسکن، ودیعه مسکن، اشتغالزایی، تغییر وضعیت کارکنان دولت و سهام عدالت و یارانه ها است.

علمی ادامه داد: افرادی که در جریان این سفر با سامانه ۱۱۱ تماس گرفته یا از طریق نامه، مطالبات و خواسته های خود را مطرح کرده و کد رهگیری دریافت کرده اند، می توانند بعد از یک ماه با سامانه برخط ۱۱۱ تماس گرفته و با ارایه کد ملی و کد رهگیری در جریان روند مکاتبات خود قرار گیرند.

وی یادآور شد: بیشتر نامه ها، مطالبات، خواسته ها و شکایات مردمی، به صورت شخصی بوده و برخی نامه ها به صورت گروهی در خصوص مشکلات و نارسایی های مربوط به دستگاه های اجرایی یا مسایل عمومی است که این موارد نیز توسط بازرسی استانداری پیگیری می شود.

علمی، افزود: مطالبات و خواسته هایی که قابل رفع از طریق مدیریت استان نباشد، از طریق استانداری آذربایجان شرقی از مرکز ارتباطات مردمی نهاد ریاست جمهوری پیگیری می شود.

منبع: ایرنا