به گزارش اهر خبر (اهر نیوز)، قدرت آقاپور صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت خانه باغ و اماکن خصوصی در سطح شهرستان اهر، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس قرار گرفت.

وی ادامه داد: ماموارن پلیس آگاهی با همکاری ماموران پاسگاه اوچ هاچا با انجام کارهای اطلاعاتی و تحقیقاتی پلیسی و انجام گشت‌زنی‌های هدفمند شبانه‌روزی طی دو مرحله عملیات پلیسی پنج سارق سابقه دار را شناسایی و دستگیر کردند.

این مقام انتظامی بیان داشت: سارقان در بازجویی‌های صورت گرفته به ۱۵ فقره سرقت اقلام و وسایل خانه باغ و اماکن خصوصی اعتراف کردند که از مخفیگاه آنها مقادیر قابل توجهی اقلام و وسایل شامل موتور برق، فنس، میله فنس، پمپ آب، شناور و … کشف شد.

آقاپور با بیان اینکه متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شدند، به شهروندان توصیه کرد: از قراردادن اموال و وسایل باارزش در مواقعی که از خانه باغ‌ها استفاده نمی‌کنند، خودداری نموده و با اقدامات پیشگیرانه از جمله استفاده از دوربین‌های مدار بسته و حفاظ محکم درب‌ها، فرصت سرقت را از سارقان سلب کنند و در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک مراتب را به پلیس ۱۱۰ و تقدیر و پیشنهادات خود را به شماره تلفن ۱۹۷گزارش کنند.