به گزارش اهر خبر (اهر نیوز)، هادی بیگی‌نژاد درباره شایعات افزایش قیمت بنزین گفت: قیمت بنزین امسال دست نمی‌خورد. برای سال آینده هم در بودجه ۱۴۰۳ تعیین می‌شود. بودجه هم در اسفند تکلیفش مشخص خواهد شد و معلوم می‌شود قیمت بنزین در سال آینده افزایش پیدا می‌کند یا خیر.

وی ادامه داد: هر سال قیمت بنزین در بودجه تعیین می‌شود. سال گذشته در بودجه سال ۱۴۰۲ تصمیمی گرفته شد مبنی بر اینکه قیمت بنزین افزایش پیدا نکند لذا در سال ۱۴۰۲ قیمت بنزین افزایش پیدا نمی‌کند.

نماینده مردم ملایر در مجلس اضافه کرد: بودجه ۱۴۰۳ هم در زمان خودش بررسی و کارشناسی می‌شود الان ما خودمان هم نمی‌دانیم چه خواهد شد، چون هیچکس نمی‌داند و علتش هم این است که در بودجه تعیین می‌شود و الان فصل بودجه نیست که بخواهیم درباره آن صحبت کنیم.

بیگی‌نژاد اظهار کرد: در برنامه هفتم ندیدم درباره بنزین چیزی مطرح شده باشد، چون قیمت بنزین در بودجه تعیین می‌شود. من ندیدم در برنامه هفتم برای پنج سال آینده بحث سیاست قیمتگذاری مطرح شده باشد.

وی گفت: قیمت بنزین قانون دائمی دارد که این قانون الان اجرا نمی‌شود، اما هر سال هم بخواهد تعیین تکلیف شود جایش در بودجه سالیانه است و هنوز هیچی مشخص نیست.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان