به گزارش اهر خبر (اهر نیوز)، طیبه حسینی سخنگوی ستاد هدفمندی یارانه گفت: یارانه کمک معیشتی مرحله ۱۵۱ بر اساس دهک‌بندی اعلامی از سوی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی ، به حساب سرپرستان خانوار واریز شده و از ساعت ۲۴ روز دوشنبه ۲۰ شهریور قابل برداشت است.

او افزود: اگر سرپرستان خانوار از کالابرگ الکترونیکی استفاده نکرده باشند یارانه کامل برایشان واریز می شود و در صورت استفاده به همان میزان از یارانه خانوار کسر گردیده و مابقی به حسابشان واریز می شود.

حسینی ادامه داد: سرپرستان خانوار که پیش از این نسبت به دریافت تسهیلات قرض الحسنه ۱۰ میلیون ریالی دوم کرونا اقدام نموده‌اند، باقی مانده اقساط این تسهیلات از مبلغ واریزی به حساب آنان کسر خواهد شد.همچنین سرپرستان خانواری که تسهیلات اعزام به عتبات عالیات (اربعین) را دریافت کرده اند اقساط این تسهیلات به نسبت بعد خانوار از حساب ایشان کسر خواهد شد.

سخنگوی ستاد هدفمندی یارانه گفت: خانوارهایی که تشکیل خانواده می دهند پس از بررسی در صورت مشمول بودن دریافت یارانه، رقم یارانه به حسابشان واریز می شود. همچنین قرار است مشخصات و دیتا درآمد و دهک بندی خانوارها مجدد بررسی شود‌.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان