به گزارش اهر خبر (اهر نیوز)، عشقی در خصوص زمانبندی پرداخت سود سهام عدالت تصریح کرد: سود سهام عدالت در دو مرحله پرداخت خواهد شد یک مرحله پایان آذر و مرحله دوم اسفند امسال به همراه سود شرکت‌های غیربورسی پرداخت خواهد شد.

رئیس سازمان بورس بیان کرد: هم اکنون بخشی از سود توسط شرکت سپرده گذاری مرکزی دریافت شده است، اما برخی از شرکت‌ها خلف وعده کردند و درخواست داریم سود سهام عدالت را پرداخت کنند. در صورتی که شرکت‌ها به موقع واریز سود را انجام ندهند اسامی شرکت‌ها را اعلام خواهیم کرد.

عشقی در ادامه اظهار کرد: بیش از ۱۰ هزار میلیارد تومان سود سهام عدالت متوفیان تعیین تکلیف شده که پس از انجام فرایند تقسیم سهام تا پایان امسال به حساب وراث واریز می‌شود، اما استقبال خوبی از سوی وراث برای تقسیم سهام عدالت انجام نشده است.

رئیس سازمان بورس گفت: باقی سهام عدالت متوفیان که تعیین تکلیف نشده است هم پس از انجام فرایند تقسیم سهام عدالت توسط وراث تا پایان سال پرداخت می‌شود.

عشقی درباره برگزاری مجامع شرکت‌های سرمایه گذاری استانی سهام عدالت هم گفت: تا اواخر بهمن مجامع استان خراسان شمالی و زنجان برگزار می‌شود و مجامع مابقی استان‌ها نیز از پایان اسفند آغاز خواهد شد و سعی می‌کنیم تا پایان خرداد ۱۴۰۳ این مجامع تشکیل شوند.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما