به گزارش اهر خبر (اهر نیوز)، ابوالفضل غنی زاده صبح پنج شنبه در جلسه عمران شهری اهر گفت: با توجه به اینکه جاده اهر _ کلیبر به عنوان مسیر ارتباطی به جنگل‌های ارسباران می‌باشد و گردشگران داخلی و خارجی از آن تردد می‌کنند، لازم است نسبت به ساماندهی این جاده از منظر بصری و اصناف واقع در آن که اکثر آنها ضایعات فروشان هستند اقدام شود.

وی افزود: لازم است شهرداری با ادارات دخیل در این امر بر اساس طرح تفصیلی و رعایت اصول ساخت و ساز شهری نسبت به ساماندهی اقدام نماید.

فرماندار شهرستان اهر با تأکید بر جلوگیری از ساخت و سازهای غیر مجاز در مناطق شهری و روستایی گفت: متأسفانه در رینگ جنوبی، جاده ورزقان و در روستاها اشخاص اقدام به ساخت و سازهای غیرمجاز می‌کنند که انتظار داریم شهرداری در شهر و بخشداران و دهیاران در روستاها با همکاری ادارات دیگر جلوی ساخت و سازهای غیر مجاز و حتی بعضی ساخت و سازهای مجاز که نکات ایمنی را رعایت نمی‌کنند بگیرند.

وی همچنین با بیان اینکه تا حدی سگ‌های ولگرد از سوی شهرداری جمع آوری شده است گفت: علیرغم جمع آوری سگ‌های ولگرد بازهم سگ‌های بلا صاحب و رها شده در شهر رفت و آمد می‌کنند که برای جلوگیری از بیماری و سایر مشکلات لازم است نسبت به جمع آوری این سگ‌ها اقدام شود.

وی همچنین خواستار تعیین تکلیف پست برق انصار و تعیین تکلیف خیابان پشت نیروگاه از سوی مسئولان برق شد.

غنی زاده با تأکید بر زیباسازی منظر شهری گفت: آنگونه که باید و شاید در شهر اهر زیبا سازی رعایت نشده است، اما باید با نورپردازی، رنگ آمیزی و ساخت و سازها نسبت به زیباسازی از لحاظ منظر شهری و بصری اقدام شود.