به گزارش اهر خبر (اهر نیوز)، در متن حکم «علی اکبر سلمانی» سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان شرقی خطاب به احمد خیرخواه آمده است: با عنایت به پیشنهاد و تصمیم کمیته نیروی انسانی بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان شرقی و نظر به تعهد و تجارب ارزشمند، به موجب این حکم جنابعالی به عنوان سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران اهر منصوب می شوید. امید است با استعانت از درگاه ایزد متعال و بهره مندی از ظرفیت های موجود آن شهرستان و نیز همراهی و همدلی همکاران خدوم در ستاد استان و شهرستان اهر و همچنین مشارکت سایر دستگاه های اجرایی آن شهرستان، ساماندهی امور ایثارگران را در چارچوب بخشنامه ها و دستورالعمل های ابلاغی فراهم آورید. توفیق جنابعالی را در خدمت به جامعۀ ایثارگران و توجه ویژه به گلزارهای مطهر شهدای آن شهرستان از درگاه خداوند متعال خواستارم.

احمد خیرخواه، متولد ۱۳۶۷ بناب و دانش آموخته مقطع دکتری مدیریت دولتی گرایش منابع انسانی است که قبلاً به عنوان رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران بناب خدمت می کرد.

نیمۀ آبان سالجاری «قاسم سیف زاداهری» جایگزین «مصطفی معصوم زاده» در رأس بنیاد شهید و امور ایثارگران اهر شد اما در اجرای قانون منع بکارگیری بازنشستگان و رسیدن سنوات خدمتی وی به ۳۵سال، ناگزیر پس از اندکی کمتر از دو ماه، سِمَت خود را ترک کرد.

به دنبال این انتصاب، علی اکبر سلمانی، سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان شرقی بعدازظهر امروز، دوشنبه با سفر به اهر، حکم خیرخواه را به وی اهدا و او را به فرماندار اهر معرفی کرد.

در سفر به اهر «رحمان اصلی زاده» معاون تعاون و امور اجتماعی و «اسلام سبزی پور» رئیس ادارۀ حراست بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان شرقی، سلمانی را همراهی کردند.