به گزارش اهر خبر (اهر نیوز)، علی سلیمی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهر در گفت‌وگویی درباره برگزاری جشنواره رویش با عنوان «از ایده تا ثروت» اظهار کرد: این جشنواره توسط مرکز رشد واحدهای فناور شهرستان اهر مستقر در دانشگاه آزاد اسلامی با حمایت پارک علم و فناوری استان و فرمانداری و ادارات و واحدهای تولیدی اجرا می‌شود.

وی افزود: این جشنواره از ۲۴ اسفند ۹۹ تا ۲۴ فروردین‌ ۱۴۰۰ با هدف حمایت از ایده‌های نو، استعدادهای درخشان و کارآفرینان به‌منظور ایجاد بستری مناسب برای تبدیل ایده به تولید و تجاری‌سازی محصولات فناورانه و دانش‌بنیان برگزار می‌شود.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهر محورهای این جشنواره را صنایع غذایی، پزشکی و بهداشت و درمان، کشاورزی، کشت و صنعت، فنی و مهندسی، فناوری اطلاعات و ارتباطات، زیست‌محیطی و فناوری نانو، رباتیک و مکاترونیک عنوان کرد و گفت: به نفرات و ایده‌های برتر جوائز ارزشمند و تمهیدات ویژه‌ای ارائه می‌شود.

 

سلیمی یادآور شد: علاقه‌مندان می‌توانند آثار، ایده و طرح‌های خود را به آدرس الکترونیکی http://eastp.ir و یا به آدرس اهر کیلومتر دو جاده اهر تبریز مجتمع دانشگاه آزاد اسلامی، مرکز رشد واحدهای فناور ارسال و برای اطلاع بیشتر از نحوه برگزاری جشنواره با شماره همراه ۰۹۱۴۳۲۶۷۶۹۸ تماس حاصل کنند