به گزارش اهر خبر (اهر نیوز)، احمد محرم‌زاده ظهر یک شنبه در آئین افتتاح زمین چمن مصنوعی روستای آذغان گفت: با آغاز به‌کار دولت مردمی آیت‌الله رئیسی و انتخاب وزرا؛ امیدوارم قطار توسعه زیرساخت‌های حوزه ورزش در روستاهای اهر و هریس در ریل قرار گیرد.

وی افزود: متأسفانه وزارت ورزش و جوانان؛ بیشتر در حوزه ورزش متمرکز است و در حوزه جوانان تحرک خاصی ندارد. بر اساس وعده‌های وزیر ورزش و جوانان دولت سیزدهم زیرساخت‌های ورزشی در روستاها و مناطق محروم توسعه می‌یابد.

محرم زاده ادامه داد: اگر زیرساخت‌هایی در تمامی حوزه‌ها در روستاها ایجاد می‌شود بایستی مردم نیز در آن مشارکت داشته باشند و نگهداری از طرح‌هایی همچون زمین چمن مصنوعی روستای آذغان حداقل‌ترین انتظاری است که از اهالی روستا داریم.

ایجاد زیرساخت‌های ورزشی در اقصی نقاط استان

قربانی، معاون اداره‌کل ورزش و جوانان آذربایجان‌شرقی نیز در این آئین گفت: زمین چمن مصنوعی روستای آذغان با همکاری بنیاد مستضعفان احداث شده است، البته بنیاد مستضعفان وظیفه زیرسازی را بر عهده داشت که قسمتی را انجام داده و مابقی را انجام خواهد داد.

وی گفت: برای احداث زمین چمن مصنوعی روستای آذغان قریب به ۵۰۰ میلیون تومان از اعتبارات ملی اداره‌کل ورزش و جوانان آذربایجان‌شرقی احداث شده است.

وی افزود: سیاست و رویکرد ورزش و جوانان این است که در اقصی نقاط آذربایجان‌شرقی؛ پروژه‌های مختلفی را اجرا و در اختیار مردم قرار دهد.

قربانی ادامه داد: امیدوارم بتوانیم با تقویت زیرساخت‌های ورزشی در مناطق روستایی و شهری اهر؛ زمینه بهره‌مندی ورزشکاران و جوانان از زیرساخت‌های ورزشی را فراهم کنیم.