کادوی ولنتاین چی بخریم؟

یکی از بهترین راه های اثبات عشق و علاقه، خرید کادو و هدیه برای عزیزانمان است. اگر به دنبال یک بهانه برای تثبیت عشق و علاقه خود به همسر یا نامزدتان هستید روز ولنتاین بهترین فرصت است، این روز را از دست ندهید.

روز ولنتاین مصادف است با ۱۴ فوریه در تقویم میلادی و ۲۵ بهمن در تقویم شمسی. شکلات، عروسک، عطر و گل از رایج ترین هدایای روز ولنتاین است.

 اما اگر از خرید هر ساله شکلات، عروسک خرسی و … به عنوان هدیه روز ولنتاین خسته شده اید. می توانید گزینه های کاربردی تری به پیشنهاد ویستور مانند کیف، کمربند، ست چرم، گل های آپارتمانی، قاب دیواری، ست ماگ دو نفره، استند موبایل و کارت ویزیت، ست تیشرت دو نفره، شال و روسری و … به عنوان کادوی روز ولنتاین انتخاب کنید و آن را در یک بسته بندی قرمز و جذاب به فرد مورد علاقه تان تقدیم کنید.

انتخاب نوع هدیه به خلاقیت شما و سلیقه طرف مقابلتان بستگی دارد. ما در ادامه با مشورت از فروشگاه اینترنتی خرید هدیه ویستور شما را را با بهترین کادوهای روز ولنتاین آشنا خواهیم کرد.

کادوی ولنتاین برای دختر

بدون شک خرید هدیه برای خانم ها، می تواند حساس ترین خرید برای شما باشد. خرید کادو روز ولنتاین یکی از بهترین راه ها برای اثبات علاقه شما به همسر یا نامزدتان است. اگر در کنار هدایای مرسوم روز عشق که شامل خرس عروسکی، قلب قرمز، شکلات و رز قرمز است به دنبال یک هدیه خاص هستید، ما به شما پیشنهاد می کنیم از سایت تخصصی خرید هدیه ویستور دیدن کنید. این وب سایت پیشنهادهای شگفت انگیزی برای شما دارد! ویستور هر کسی، با هر سلیقه ای و با هر بودجه ای را راضی نگه می دارد.

البته در صورت خرید اینترنتی کادو ولنتاین از وب سایت ویستور، خیالتان بابت بسته بندی آن نیز راحت است چرا که این فروشگاه هدایای شما را با خاص ترین و جذاب ترین بسته بندی های مخصوص ولنتاین برای شما تدارک می بیند. اما چند نمونه از پیشنهادات ویستور برای کادوی ولنتاین زنان:

زیورآلات

یکی از هدایایی که اکثر خانم ها هیچ وقت از دریافت آن دل زده نمی شوند، قطعات زیورآلات هستند! ویستور در وب سایت خود زیورآلات بسیار شیک و خاصی با رنج قیمتی متفاوت به عنوان کادو روز ولنتاین برای شما در نظر گرفته شده است.

تابلو چوبی با قابلیت حک تصویر

اگر به دنبال یک هدیه ماندگار برای روز ولنتاین هستید ما به شما تابلو چوبی ویستور که قابلیت حک تصویر مورد نظر شما را دارد پیشنهاد می کنیم. این تابلو چوبی از جنس راش است و ویستور تصویر مورد نظر شما را با دقت بسیار بالایی روی این چوب حکاکی می کند.

کادوی ولنتاین برای پسر

اکثر آقایان اصولا از دریافت هدایای کاربردی بسیار خوشحال می شوند. بنابراین ما به شما پیشنهاد می کنیم دور هدایای تزئینی و فانتزی را خط بکشید و به دنبال یک هدیه کاربردی برای کادوی ولنتاین آقایان باشید.

شاید با خودتان فکر کنید کارتان سخت است! اصلا نگران نباشید ویستور یک وب سایت تخصصی خرید اینترنتی هدیه است که قطعا با مراجعه به این وب سایت یک هدیه خوب و کاربردی برای مرد مورد علاقه تان پیدا خواهید کرد. ما مطمئنیم که دست خالی از این وب سایت برنمی گردید! چند نمونه از پیشنهادات ویستور برای کادو ولنتاین آقایان عبارتند از:

ست چرم مردانه

ست های چرم مردانه شامل کیف پول، جاکاراتی، جا سوئیچی و کمربند است و اکثر آقایان از دریافت این پک به عنوان کادو روز ولنتاین به وجد می آیند.

ست های چرم مردانه ویستور از چرم طبیعی ساخته شده اند و امکان خرید ست کامل یا خرید تکی هر کدام از محصولات وجود دارد. تنوع ست های چرم ویستور بسیار بالا است، شما با مراجعه به این وب سایت می توانید بر اساس بودجه و سلیقه فرد مورد نظرتان ست مورد نظرتان را انتخاب کنید.

تخته نرد ام دی اف

اگر مرد مورد علاقه شما عاشق سرگرمی و بازی های فکری است، تخته نرد ام دی اف بهترین گزینه به عنوان هدیه روز ولنتاین است.

خرید اینترنتی کادوی ولنتاین

در هنگام خرید کادو ولنتاین باید به مواردی مانند بودجه، سلیقه و علایق فرد مورد نظر، سن، جنسیت و … توجه داشته باشید. شما در هنگام خرید اینترنتی کادو ولنتاین با توجه به این موارد می توانید خریدی راحت و بدون دغدغه داشته باشید.

برای خرید اینترنتی کادو ولنتاین می توانید به وب سایت ویستور مراجعه کنید و با فیلتر بودجه مورد نظر و انتخاب جنسیت فرد مورد نظرتان بهترین پیشنهادات ویستور برای کادوی روز ولنتاین را ببینید.

البته در صورت خرید اینترنتی هدیه ولنتاین از ویستور، خیالتان بابت بسته بندی هدیه نیز راحت است و این مجموعه امکان ارسال کارت تبریک، گل رز، بادکنک و … را نیز به همراه کادو برای شما فراهم کرده است. برای خرید اینترنتی کادو ولنتاین از ویستور می توانید به وب سایت یا صفحه اینستاگرام ویستور مراجعه کنید.