به گزارش اهر خبر (اهر نیوز)، دیدار تیم‌های مس سونگون ورزقان و پانیک تالش از هفته بیست و ششم و پایانی لیگ دسته ۲ باشگاه‌های کشور عصر یکشنبه از ساعت ۱۷ در ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز برگزار شد.

مس سونگون در حالی پا به بازی هفته پایانی گذاشته است که با دشت ۵۱ امتیاز صدر جدول گروه الف را در اختیار دارد و برای صعود به عنوان تیم اول گروه خود تنها به یک امتیاز نیاز داشت.

در نیمه نخست شاگردان یوسف بخشی زاده که مالکیت توپ و میدان را در اختیار داشتند دقیقه ۱۲ میر مهدی قریشی با ضربه سر دروازه تیم پانیک تالش را با خطر جدی همراه کرد که این توپ با اختلاف اندک از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۲۷ علی پور محمد توانست گل نخست این بازی را به ثمر برساند و خوشحالی را به سکوهای ورزشگاه هدیه کند.

در ادامه بازی پور محمد با شوت محکم از پشت محوطه جریمه گل دوم خود و تیم اش را بدست آورد تا نیمه نخست این بازی با برد ۲ بر صفر تیم مس سونگون خاتمه یابد.

در نیمه دوم هر ۲ تیم تک موقعیت‌هایی روی دروازه یکدیگر خلق کردند و این بهزاد نوروزی از تیم میزبان بود که گل سوم تیم میزبان را به ثمر رساند.

داوری این بازی را میلاد کهزادی، فرشید ساعدی، امین سالم خویی، جمال لاوه و ایرج احمدی به عنوان ناطر داوری بر عهده داشتند.

از حواشی این دیدار می‌توان به ۳ دقیقه تأخیر در شروع بازی و حضور نزدیک به یک هزار نفر و همچنین حضور رسول خطیبی مدیرعامل باشگاه مس سونگون و صابر پرنیان رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی، یعقوب هوشیار شهردار کلانشهر تبریز، یاسین بجانی عضو شورای اسلامی شهر تبریز در ورزشگاه اشاره کرد.

بدلیل اعتراضات پی در پی کادر فنی تیم پانیک تالش چهار نفر از کادر این تیم کارت زرد دریافت کردند.

مربی تیم پانیک تالش دقایقی وارد میدان شده و وقت بازی را نگه داشت.

منبع: مهر