به گزارش اهر خبر (اهر نیوز)، علی شوره‌کندی در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به رشد ورزش سوارکاری و استقبال خوب مردم اهر در سالهای اخیر از این رشته، اظهار داشت: فستیوال شو سواره به همت کمیته اسب اصیل استان آذربایجانشرقی و هیات سوارکاری شهرستان اهر روز ۱۲ خردادماه با نمایش اسبهای مختلف از شهرستان، استان و چند استان کشور در پارک ولایت اهر برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه این همایش برای شرکت و بازدید عموم آزاد می‌باشد، گفت: امیدواریم لحضات شاد و دیدنی و جذاب برای همشهریانمان فراهم نماییم.

رئیس هیئت سوارکاری شهرستان اهر همچنین ضمن اعلام اینکه این فستیوال از ساعت ۱۰ صبح جمعه آغاز خواهد شد، بیان کرد: محل های VIP برای تماشاگران این مسابقات نیز در نظر گرفته شده است که جهت استفاده بایستی قبلا ثبت نام انجام گیرد.

شوره کندی با ذکر این‌که شاهد اسبهای فاخر و گرانقیمتی در این همایش خواهیم بود، افزود: تعداد اسبهای شرکت کننده پس از زمان ثبت نام اطلاع رسانی خواهد شد.

وی ضمن تشکر از توجه و تشویق فرماندار شهرستان جهت برگزاری این همایش، عنوان کرد: هیات سوارکاری شهرستان اهر برای بالا بردن سطح کیفی این فستیوال اقدام به دعوت رسمی از برخی از سوارکاران با اسبهای فاخر و ارزشمند کرده است.

رئیس هیئت سوارکاری شهرستان اهر در پایان با اشاره به این‌که آخرین مهلت ثبت نام سوارکاران و اسبها تا ۱۰ خردادماه ۱۴۰۲ خواهد بود، گفت: از زحمات جلیل علیجانپور، رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان و مرتضی شمس به لحاظ قبول زحمت در آماده سازی محل همایش تشکر نموده و از شهرداری و شورای شهر، نیروی انتظامی، اورژانس ادارات میراث فرهنگی جهاد کشاورزی و دامپزشکی استدعای همکاری برای برگزاری هر چه بهتر این رویداد ورزشی را داریم.