به گزارش اهر خبر (اهر نیوز)، حجت الاسلام جواد حاجی زاده روز چهارشنبه ۱۵ فروردین در جلسه هماهنگی و برنامه ریزی روز جهانی قدس در شهرستان اهر، ضمن تاکید بر فرارسیدن روز قدس آن روز را مهم برشمرد و گفت: این روز تأثیرات عمیقی در سطح داخلی و بین‌المللی دارد و باید با شرکت گسترده در راهپیمایی قدس بار دیگر وحدت و همبستگی مسلمان را به رخ جهانیان بکشیم.

وی با اشاره به جنایات رژیم صهیونیستی در غزه و فلسطین و جنایت اخیر این رژیم در سوریه گفت: بار دیگر مردم روزه دار ایران اسلامی خصوصا مردم همیشه در صحنه شهرستان اهر با حضور گسترده در راهپیمایی روز قدس از رژیم غاصب صهیونیست ابراز انزجار خواهند کرد.

امام جمعه اهر همچنین به حضور گسترده مردم روزه دار و ولایتمدار این شهرستان در مراسم عزاداری امام اول شیعیان حضرت علی(ع) و شب‌های قدر نیز اشاره کرد و افزود: حضور مردم در مراسمات احیای شب‌های قدر و عزاداری امیرالمؤمنین علی(ع) نشان داد که برخلاف تبلیغات سوء دشمنان، باورهای درونی و علاقه‌مندی به اهل‌بیت(ع) هنوز در اوج قرار دارد.

وی در ادامه جلب رضایت مردم از عملکرد مسئولان را بسیار مهم برشمرد و گفت: مطالبات مردم دغدغه اصلی مسئولان کشور است و بایستی با تمام وجود و با جدیت به این مطالبات پاسخ داده شود تا رضایت مردم را که از اهمیت خاصی برخوردار است، جلب کنیم.

فرماندار شهرستان اهر نیز در این مراسم بر لزوم حضور حداکثری مردم در راهپیمایی روز قدس تاکید کرد.

ابوالفضل غنی زاده گفت: امسال نیز با حضور گسترده در راهپیمایی روز قدس بار دیگر مردم روزه دار و همیشه در صحنه شهرستان اهر انزجار و خشم خود را علیه جنایات رژیم صهیونیستی نشان خواهند داد.

منبع: ایسنا