به گزارش اهر خبر (اهر نیوز)، قائم مقام جمعیت هلال احمر استان آذربایجان شرقی، در مراسم تکرین و معارفه سرپرست جدید جمعیت هلال احمر اهر، صبر، ایمان و خدمت صادقانه و بی‌منت به مردم را از خصوصیات بارز داوطلبان هلال احمر برشمرد و گفت: داوطلبان هلال احمر با صبر و روحیه جهادی در همه حوادث و وقایع تلخ در کنار مردم و برای مردم کار می‌کنند.

حمید شیرازی افزود: جمعیت هلال احمر شهرستان اهر جزو موفق ترین شهرستان‌های استان به ویژه در سفرهای نوروزی بود که در خدمت به مسافران بسیار خوب عمل کردند.

وی همچنین گفت: داوطلبان جمعیت هلال احمر اهر علاوه بر خدمت به مسافران نوروزی در بیشتر حوادثات از جمله زلزله خوی و ارسباران، سیل، تصادفات جاده‌ای و غیره همیشه در کمک رسانی و نجات مصدومان و آسیب دیدگان پای کار بوده و هستند.

وی در ادامه توسعه و پیشرفت جامعه را نیازمند حضور مردم در کنار دولت برشمرد و افزود: مردم و دولت ۲بال پرواز برای پیشرفت و توسعه جامعه هستند و این نقش را جمعیت هلال احمر به خوبی انجام می‌دهد چرا که هلال احمر یک نهاد مردمی و از بتن مردم و برای مردم است.

قائم مقام جمعیت هلال احمر استان آذربایجان شرقی در ادامه ضمن قدردانی از تلاش‌های چند ساله عباس جهانگیری رئیس سابق هلال احمر اهر اذعان کرد: جهانگیری نیرویی ارزشمند و پرتلاش که در کنار تجربه دارای روحیه جهادی هستند و از امروز به عنوان مشاور و نماینده مدیرکل جمعیت هلال احمر استان در حوزه ارسباران انجام وظیفه خواهند کرد و وحید ابراهیمیان نیز که از نیروهای کارآمد و جهادی هستند نیز به عنوان سرپرست جدید هلال احمر این شهرستان معرفی می‌شوند.

فرماندار اهر نیز در ادامه این جلسه ایجاد آرامش و امنیت در جامعه را بسیار مهم برشمرد و گفت: حضور داوطلبان هلال احمر در حوادث مختلف و کمک به حادثه دیدگان باعث ایجاد آرامش و امنیت در بین مردم می‌شود.

ابوالفضل غنی‌زاده همچنین هلال احمر را سمبل و نماد نجات در حوادثات برشمرد و گفت: در حوادث مختلف از جمله سیل، زلزله، تصادفات جاده ای، صحنه‌های ناگوار و غیره حضور داوطلبان با لباس جمعیت هلال احمر نوعی آرامش را برای حادثه دیدگان به ارمغان می‌آورد که باید از تلاش‌ها و زحمات بی‌منت و جهادی این عزیزان تجلیل کرد.

وی به حادثه روز گدشته سیل در روستای قشلاق ذاخر اهر نیز اشاره کرد و گفت: با وجود آسیب زیاد سیل به قشلاق ذاخر خوشبختانه حضور به موقع جمعیت هلال احمر اهر و برپایی چادر و تامین غذا و غیره موجی از امید، آرامش و امنیت را برای آسیب دیدگان در این روستا ایجاد کرد.

وی در ادامه از زحمات چند ساله رئیس سابق هلال احمر این شهرستان تجلیل و آرزوی موفقیت و سربلندی برای سرپرست جدید هلال احمر این شهرستان کرد.

با حضور قائم مقام جمعیت هلال احمر استان، فرماندار اهر و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی، وحید ابراهیمیان به عنوان سرپرست جدید جمعیت هلال احمر اهر معرفی و از تلاش های عباس جهانگیری رئیس سابق جمعیت هلال احمر این شهرستان تجلیل شد.

منبع: ایسنا