به گزارش اهر خبر (اهر نیوز)، آیت الله جواد حاجی زاده در جلسه هماهنگی برنامه های دهه فجر سال جاری شهرستان اهر ضمن تاکید بر اینکه تضعیف دولت و مسئولان در واقع سست کردن پایه های نظام و انقلاب اسلامی است که دشمنان از این راه می خواهند نظام و دولت را ناکارآمد نشان دهند، تصریح کرد: علی رغم اینکه اولویت مسئولان دولت و نظام رضایت مردم و شهروندان است، می دانیم که نمی توانند معجزه کند ولی انتظار داریم هراندازه که در توان دارند برای حل مشکلات معیشتی مردم تلاش کنند.

وی افزود: در جریان فتنه اخیر، مردم مسائل معیشتی را سوژه قرار داده بودند و دولت هم در اغلب مناطق اجازه داد تا سخن بگویند و مطالبه کنند ولی دشمن از اعتراض به حق مردم سوء استفاده کرده و به کشور خسارت وارد کرد که با هوشیاری خود مردم با آنها مقابله شد.

امام جمعه اهر در ادامه گفت: استمرار نظام جمهوری اسلامی اولاً از الطاف پروردگار متعال است و دوم مردمی بودن آن است که در طول تاریخ دیده شده حکومت های مردمی پایدار مانده و ثباتش را از دست نداده اند.

آیت الله حاجی زاده با اشاره به این که امام خمینی (ره)، بنیان گذار کبیر انقلاب اسلامی، این انقلاب و نظام را به خود مردم واگذار کرده و تأکید داشته اند اگر جایی مسئول نتوانست خوب عمل کند، مردم ورود کنند، افزود: نظام جمهوری اسلامی نظام مستضعفان و مردمی است و مسئولانی که در این نظام توفیق خدمت گذاری یافته اند دلسوز و خادم ملت هستند.

وی خاطرنشان کرد: اداره امور کشور در شرایطی این چنینی و وجود فضای مجازی که کار را به مراتب دشوارتر می کند، نسبت به زمان امام راحل سخت تر است ولی تا زمانی که دشمن به توطئه ادامه دهد، خشم ملت ما صدچندان خواهد شد.

امام جمعه شهرستان اهر با بیان این که بعد از خداوند متعال تکیه ما بر مردم است و ما به هیچ ابرقدرتی جز مردم تکیه نداده ایم، گفت: استکبار جهانی همانند ماری زخم خورده است که مدام برای براندازی نظام جمهوری اسلامی تلاش می کند.

آیت الله جواد حاجی زاده گرامیداشت روزها و مناسبت های ملی از جمله دهه فجر انقلاب اسلامی را از وظایف همگانی برشمرد و افزود: پیروزی انقلاب اسلامی روز تولد اسلام در ایران است و ۲۲ بهمن نیز جشن ملی است که چون در این روز، ملت ایران از ظلم و ستم طاغوت رهایی یافته‌ و اسلامی شده اند.

وی با اشاره به اینکه لازم است تا حقایق جامعه، انقلاب و توطئه های دشمن را به نسل های جوان تبیین کنیم، گفت: ضروری است که برای نسل های جوان جامعه حقیقت را بگوییم و انقلاب را به دست آن ها بسپاریم.

امام جمعه شهرستان اهر در پایان گفت: با حفظ وحدت و همدلی بین مردم و مسئولان و با تأکید بر رفع مشکلات معیشتی مردم، راه نفوذ دشمن به کشورمان مسدود خواهد شد.