به گزارش اهر خبر (اهر نیوز)، سردار علی محمدی در تشریح این خبر اظهار کرد: در پی کسب خبری مبنی بر تهیه و تولید مواد محترقه غیر مجاز توسط افرادی سودجو در یکی از کارگاه های صنعتی در شهر تبریز، موضوع در دستور کار پلیس امنیت عمومی قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پلیس امنیت عمومی کارگاه تولید مواد محترقه را شناسایی و پس از هماهنگی قضائی در بازرسی از محل مورد نظر تعداد سه میلیون عدد ترقه آماده تولید، ۶۲۰ کیلوگرم مواد اولیه ساخت مواد محترقه غیرمجاز ، یک دستگاه مخصوص پرس و قالب بسته بندی در مجموع به ارزش پنج میلیارد ریال را کشف کردند.

سردار محمدی اظهار کرد: در این رابطه ۲ نفر دستگیر، یک دستگاه پیکان وانت متعلق به متهمان توقیف و پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد.

فرمانده انتظامی آذربایجان شرقی همچنین از شهروندان درخواست کرد: کنترل و نظارت بیشتری نسبت به جوانان و فرزندان خود داشته باشند تا دچار آسیب ها و خطرات احتمالی استفاده از مواد محترقه خطرناک نشوند.

وی ادامه داد: در صورت داشتن هرگونه اخبار و اطلاعاتی مبنی بر تولید غیر مجاز، فروش یا نگهداری مواد محترقه مراتب را در اسرع وقت به مرکز فوریت های پلیس۱۱۰ اطلاع دهند.

منبع: ایرنا