به گزارش اهر خبر (اهر نیوز)، در سومین روز از دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی، انجمن هنرهای تجسمی شهرستان اهر همزمان با برگزاری نمایشگاه گروهی آثاری از اعضای این انجمن با برگزاری آئینی در سالن اجتماعات میرزا جعفر قراجه داغی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و با حضور هنرمندان و  مسئولین استانی و شهرستانی آغاز به کار کرد.

رئیس انجمن هنرهای تجسمی شهرستان اهر در آیین افتتاحیه انجمن هنرهای تجسمی شهرستان اهر با اشاره به اینکه پیش از آغاز به کار انجمن، برای انجام برخی اقدامات به مجوز و یا حمایت های مالی نیاز داشتیم، اظهار داشت: بیش از بیست جلسه برای برگزاری فعالیت های نمایشگاهی اعضای انجمن برگزار کرده شده است که هر بار با دیواری از مشکلات برخورد کرده ایم.

آرزو شامی با اعلام اینکه لازمه غلبه بر تمامی مشکلات و پیشرفت در عرصه های مختلف اتحاد و همدلی است، افزود: به لحاظ نبود منابع مالی در شهرستان اهر، به تنهایی نمی توانیم آنچه را که برنامه ریزی کرده ایم، تحقق بخشیم.

وی در ادامه گفت: تفاوت هیئت مدیره با سایر اعضاء در این است که ما خدمت گذار هستیم و در واقع مسئولیت قبول کرده ایم تا به نوعی خواسته های اعضاء را محقق کنیم.

رئیس انجمن هنرهای تجسمی شهرستان اهر بیان داشت: برای پیشبرد اهداف و برنامه های انجمن هنرهای تجسمی شهرستان اهر نیازمند اتحاد و وحدت اعظا با هیئت مدیره هستیم که مطمعنا با اتحاد می توان قله های ترقی و پیشرفت را فتح کرد.

شامی در پایان خاطرنشان کرد: هنرمندان انجمن هنرهای تجسمی اهر علی رغم نیازمند حمایت های مالی مسئولان، بیشتر به اعتماد نیاز دارند که چون همین هنرمندان در بخش ها و حوزه های مختلف کارایی بسیاری دارند.

گفتنی است در پایان این آیین، نمایشگاه آثار هنرمندان انجمن هنرهای تجسمی شهرستان اهر با بیش از ۳۰۰ اثر در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی با حضور امام جمعه، فرماندار و رئیس اداره هنری آذربایجان شرقی گشایش یافت.