به گزارش اهر خبر (اهر نیوز)، بیت الله عبدالهی در آیین افتتاح پروژه های جهاد کشاورزی شهرستان اهر با تأکید بر اینکه وعده های عملی نشده مسئولان باعث بی اعتمادی مردم مردم به دولت و نظام می شود، گفت: بایستی مسئولان از دادن وعده هایی که عملی نمی شود و نخواهد شد، پرهیز کنند تا بتوانیم اعتماد مجدد مردم را به دست آوریم.

وی با بیان اینکه دولت به دلیل محدودیت های منابع مالی هیچ پروژه ای را در شهرستان ها و استان ها آغاز نمی کند، اظهار داشت: اگر پروژه ای باشد که نیمه تمام حساب شود، دولت موظف به تکمیل آن است وگر نه با لحاظ این که در بودجه با محدودیت هایی رو به روست نمی تواند پروژه های جدیدی را در کشور آغاز کند.

نماینده اهر و هریس در ادامه خاطرنشان کرد: تکمیل سدهای کجه رود و ایثار جزو مطالبات به حق مردم شهرستان های اهر و هریس است که دولت بایستی به عنوان منتخب مردم پاسخ قانع کننده ای به مطالبات مردم دهد.

عبدالهی در خصوص خسارت سرمازدگی و سیل در باغات شهرستان‌های اهر و هریس نیز گفت: طبق اساس اظهارات معاون وزیر کشور و رئیس سازمان مدیریت بحران کشور خسارت، سرمازدگی و سیل در باغات شهرستان‌های اهر و هریس توسط وزیر کشور در جلسه هیأت دولت مطرح می شود که در این طرح هم تسهیلات و هم وام بلاعوض برای باغداران و کشاورزی اهر و هریس پیش بینی شده است، یقیناً لحظه‌ای از مشکلات کشاورزان غافل نیستیم.

وی در پایان در ادامه با تأکید بر اینکه نباید خوش بین باشیم که تمامی مشکلات به دست دولت حل می شود، یادآور شد: در عین حال که خواسته هایمان را از دولت مطالبه می کنیم باید برای رفع مشکلاتمان از ایده ها و توانایی های خودمان بهره گیریم.