به گزارش اهر خبر (اهر نیوز)، زاهد محمودی در همایش اقتصادی توسعه منطقه ارسباران که در شهرستان اهر برگزار شد، گفت: ما آماده ایم تا بستر و شرایط لازم را برای حضور سرمایه گذاران بخش خصوصی جهت سرمایه گذاری در شهرستان اهر را فراهم کنیم و اکنون به نمایندگی از دولت اعلام می کنیم که ضمن حمایت از سرمایه گذاران، بسترهای لازم را نیز برای سرمایه گذاری آن ها آماده خواهیم کرد.

وی از تشکیل کمیته تسهیل سرمایه گذاری در ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی شهرستان اهر خبر داد، گفت: در دولت دوازدهم، حمایت از سرمایه گذاران بخش خصوصی رویکرد جدی به خود گرفته و در راستای رفع موانع تولید، کارآفرینی و سرمایه گذاری، مجموعه مدیریت شهرستان اهر عزم جدی دارد.

فرماندار اهر اظهار داشت: اگر به تاریخ رجوع کنیم، شهرستان اهر و منطقه ارسباران در بسیاری از شاخص ها و آیتم ها جایگاه اولینی داشتند و افتخار کنونی شهرستان اهر تربیت و تقدیم مفاخر در حوزه های مختلف به جامعه است.

محمودی اضافه کرد: حوزه های گردشگری، معادن و کشاورزی شهرستان اهر ظرفیت های بالقوه ای برای سرمایه گذاری دارند و ستاد شهرستانی تبریز ۲۰۱۸ با مسئولیت شهرداری اهر آمادگی معرفی ظرفیت های سرمایه گذاری را دارد و ما نیز در کنار کسانی هستیم که شهرستان اهر را به عنوان مقصد سرمایه گذاری انتخاب کرده باشند.

وی در پایان با اشاره به اینکه شرکت عمران و توسعه منطقه ارسباران دولتی نیست و وابسته به حزب و جناحی نخواهد بود، گفت: هدف و اولویت این شرکت، عمران و توسعه منطقه ارسباران و شهرستان اهر است که مطمعنا نهادی ارزشمند و مردمی خواهد بود.