به گزارش اهر خبر (اهر نیوز)، بر این اساس آقایان روح اله متفکر آزاد و مسعود پزشکیان از حوزه انتخابیه تبریز، آذرشهر و اسکو به مجلس راه یافتند و رقابت آقایان علی جعفری آذر، علیرضا منادی، جواد عبادی، علی آجودان زاده، رضا صدیقی، محمدحسین فرهنگی ، سید محمدرضا تاج الدینی و علیرضا نوین به دور دوم کشیده شد و شمارش آرای این حوزه همچنان ادامه دارد.

در حوزه انتخابیه اهر و هریس آقای بیت الله عبداللهی با کسب ۳۱ هزار و ۶۷۶ رای از کل ۷۶ هزار و ۷۱۶ رای ماخوذه به عنوان منتخب مردم شناخته شد.

در حوزه انتخابیه بستان آباد آقای غلامرضا نوری قزلجه با کسب ۱۷ هزار و ۱۸ رای از کل ۴۴ هزار و ۸۷۹ رای ماخوذه به عنوان منتخب به مجلس دوازدهم رسید و آقای محمد باقری از حوزه انتخابیه بناب با کسب۲۳ هزار و ۳۴۳ رای از کل آرای ماخوذه ۶۲ هزار و ۷۵۰ رای منتخب مردم شد.

آقای مجید نصیرپور سردهایی هم از حوزه انتخابیه سراب با کسب ۱۳ هزار و ۱۹۹ رای از کل آرای ۵۸ هزار و ۸۱۹ رای ماخوذه به عنوان منتخب مردم این حوزه به مجلس راه یافت.

در حوزه انتخابیه شبستر رقابت آقایان محمود طاهری با ۷ هزار و ۸۲۸ رای و حسین غیاثی مرادی با ۶ هزار و ۹۹۱ رای از کل آرای ماخوذه ۵۰ هزار و ۷۳۳ رای  به دور دوم کشیده شد.

در حوزه انتخابیه کلیبر، خداآفرین و هوراند آقای بهنام رضوانی با کسب ۲۲ هزار و ۲۴۶ رای از کل آرای ماخوذه ۶۲ هزار و ۴۳۶ رای منتخب مردم شد و در حوزه انتخابیه مراغه و عجب شیر آقای سید فرید موسوی با کسب ۳۲ هزار و ۸۷۶ رای از کل آرای اخذ شده ۱۱۷ هزار و ۵۸۲ رای به مجلس رسید.

در حوزه انتخابیه مرند و جلفا هم عزت الله حبیب زاده با کسب ۴۰ هزار و ۲۳ رای از کل ارای ماخوذه ۱۰۷ هزار و ۴۷۳ رای منتخب مردم شد و در حوزه انتخابیه ملکان و لیلان خانم زهرا خدادادی با کسب۱۳ هزار و ۶۱۳ رای از کل آرای ماخوذ ۵۹ هزار ۳۹۴ رای به عنوان منتخب این حوزه به مجلس راه یافت.

در حوزه انتخابیه میانه خانم مریم عبداللهی با ۲۰ هزار و ۶۱۱ رای از کل آرای ماخوذه ۶۳ هزار و ۲۴۳ رای به مجلس رسید و رقابت آقایان مهدی اسماعیلی و سیدمرتضی حسینی به دور دوم کشیده شد.

آقای رضا علی زاده هم با کسب ۲۴ هزار و ۲۹۲ رای از ۴۳ هزار و ۷۳۸ رای منتخب مردم ورزقان شد و آقای فرامرز شاهسواری از حوزه انتخابیه هشترود و چاراویماق با کسب ۱۳ هزار و ۵۵۰ رای از ۴۸ هزار و ۵۵۵ رای به عنوان منتخب مردم  به مجلس راه یافت.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما