به گزارش اهر خبر (اهر نیوز)، علی سلیمی اخذ مجوز برای رشته‌های سم‌شناسی و شیمی دارویی را در مقطع کارشناسی ارشد در دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهر را پیش‌زمینه‌ای را برای ایجاد رشته‌های پزشکی و پیراپزشکی در این مجتمع بزرگ دانشگاهی عنوان و بیان کرد: امید است با کمک مسئولان بتوانیم گام‌های عملی در تحقق این امر برداریم.

دانشگاه آزاد اسلامی اهر آماده تأمین مواد شیمیایی مورد نیاز معادن
عضو هیئت‌امنای دانشگاه آزاد اسلامی آذربایجان‌شرقی ادامه داد: دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهر با امکانات و تجهیزات ویژه آزمایشگاهی مرتبط و مجهز به فناوری‌های نوین و فضای آموزشی پژوهشی و رفاهی استاندارد، قابلیت ایجاد رشته‌های پزشکی و پیراپزشکی را دارد.

این مقام مسئول با قدردانی از حمایت‌های ویژه معاون علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی اظهار کرد: زیرساخت‌های آموزشی، پژوهشی، آزمایشگاهی و خوابگاهی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهر برای فعالیت‌های علمی و آموزشی و تحقیقاتی دانشجویان در رشته‌های مرتبط پزشکی و پیراپزشکی آماده بوده و امیدواریم با کمک مسئولان بتوانیم شاهد ایجاد رشته‌های جدید در حوزه علوم پزشکی در این دانشگاه باشیم.

سلیمی از پیگیری این دانشگاه با حمایت دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان‌شرقی و نماینده مردم اهر و هریس در مجلس شورای اسلامی برای اخذ مجوز برای جذب دانشجویان خارجی خبر داد و افزود: در صورت تحقق این مهم شاهد رشد و توسعه همه‌جانبه این دانشگاه در آینده هستیم.