به گزارش اهر خبر (اهر نیوز)، ابوالفضل غنی‌زاده در دیدار اعضای شورای تأمین و اداری با امام جمعه اهر به مناسبت دهه فجر با اشاره به این‌که دهه فجر فرصتی برای تشریح دستاوردهای نظام و انقلاب اسلامی است، اظهار داشت: دشمنان همواره از بدو پیروزی انقلاب اسلامی در صدد مخالفت و براندازی نظام بوده‌اند، اما علی‌رغم تمامی توطئه‌ها و تحریم‌ها ایران یکپارچه از پس تمامی مشکلات و موانع سربلند بیرون آمده است.

فرماندار اهر، مبارزه با فساد و برقراری عدالت اجتماعی را از رویکردها و سیاست‌های دولت سیزدهم عنوان کرد و افزود: جلب رضایت‌مندی مردم با اقدامات موثر و شفافیت در دهه‌ی پنجم انقلاب در اولویت ماست، اگر معتقدیم نظام و انقلاب متعلق به مردم است پس باید تحقق مطالبات و حل مشکلات را در حالت عملی پیگیری و به نتیجه برسانیم.

وی بابیان این‌که پیگیری مطالبات مردم اهر و تحقق سیاست‌های دولت در شهرستان اهر از وظایف ماست، تصریح کرد: در طول ایام‌الله دهه فجر طرح‌ها و پروژه‌های مختلفی در حوزه‌های عمرانی، خدماتی، درمانی و … در شهرستان اهر به بهره‌برداری می‌رسد.

غنی‌زاده از سهمیه احداث ۴۰۰۰ واحد مسکونی در قالب طرح نهضت ملی مسکن در این شهرستان خبر داد و افزود: یکی از برنامه‌های دولت سیزدهم برای تأمین مسکن اجرای طرح نهضت ملی مسکن است که در این راستا ۱۰۰۰ واحد مسکونی از طرح نهضت ملی مسکن در اهر با پیشرفت فیزیکی مطلوب در حال احداث بوده و در ماه‌های آینده عملیات اجرایی نزدیک به ۱۰۰۰ واحد مسکونی نیز شروع می‌شود.

فرماندار اهر با تأکید بر این‌که مدیران نباید اخلاقیات، ارزش‌ها و اعتماد را فدای منافع شخصی کنند، بیان کرد: دستگاه‌های اجرایی با تشریح اقدامات در قالب جهاد تبیین و فعالیت جهادی گام‌های اساسی در امیدآفرینی بردارند.

وی با تسلیت جان‌باختگان زلزله خوی گفت: در اولین لحاظات وقوع زمین‌لرزه در شهرستان خوی، به تمامی دستگاه‌های اجرایی و امدادی شهرستان اهر به منظور امدادرسانی در صورت نیاز اعلام آماده‌باش کردیم و در اولین فرصت اکیپ واکنش سریع جمعیت هلال‌احمر به شهرستان زلزله‌زده خوی اعزام شد.

غنی‌زاده از آمادگی شهرستان اهر برای اعزام ماشین‌آلات جهت آواربرداری و تأمین مایحتاج مردم زلزله‌زده خوی خبر داد و یادآور شد: تمامی دستگاه‌های اجرایی، خدمات‌رسان و تَشکُل‌های مردمی برای تأمین مایحتاج مردم شهرستان خوی داوطلب شده و جمعیت هلال‌احمر نیز کمک‌های مردمی را جهت ارسال به شهرستان زلزله‌زده خوی جمع‌آوری می‌کند.