به گزارش اهر خبر (اهر نیوز)، با توجه به بارش برف، برودت هوا و لغزندگی سطح معابر در منطقه اهر، فعالیت مدارس این منطقه در تمامی مقاطع تحصیلی مدارس شهری و روستایی در شیفت صبح و بعدازظهر غیرحضوری است.

در منطقه بستان آباد، فعالیت مدارس ابتدایی شهری و روستایی این منطقه در روز سه شنبه سوم بهمن ماه در شیفت بعد از ظهر غیرحضوری است.

مدارس ابتدایی روستایی شیفت بعد از ظهر منطقه مهربان نیز به دنبال بارش برف و لغزندگی جاده‌ها غیرحضوری است.

همچنین در منطقه کلیبر، مدارس شهری و روستایی این منطقه در تمامی مقاطع، غیرحضوری می‌باشد.

کلیه مقاطع تحصیلی شهری و روستایی خداآفرین به دنبال بارش برف، برودت هوا و لغزندگی سطح معابر، غیر حضوری است.

در منطقه هوراند نیز تمامی مقاطع تحصیلی در هر دو شیفت، غیرحضوری است.

شایان ذکر است؛ در روزهایی که به دلیل آلودگی و برودت هوا آموزش‌ها به صورت مجازی برگزار می‌شود،  مدارس برقرار هستند و مدیر و عوامل اجرایی حسب ضرورت و تشخیص مدیر مدرسه موظفند با حضور در محل کار فرایند ارائه آموزش مجازی به دانش آموزان را ارزیابی و پایش کنند.

مدارس استثنایی در مناطق اعلام شده در تمامی مقاطع تحصیلی در شیفت‌های صبح و بعد از ظهر غیر حضوری است.

همچنین فعالیت مراکز جامع آموزشی و توانبخشی برای انجام سنجش بدو ورود به پیش دبستان و دبستان، در مناطق اعلامی تعطیل است و زمان جدید مراجعه به اولیا محترم اطلاع رسانی خواهد شد.

همچنین با توجه به بارش برف، برودت هوا و لغزندگی سطح معابر در شهرستان تبریز،  فعالیت آموزشی مدارس شهری و روستایی آموزش و پرورش نواحی پنجگانه تبریز و منطقه خسروشاه در شیفت صبح روز چهارشنبه ۴ بهمن ماه ۱۴۰۲ در مقطع پیش دبستانی تعطیل و در دیگر مقاطع تحصیلی غیرحضوری می باشد.

فعالیت مدارس در شیفت بعد از ظهر نیز در صورت غیر حضوری شدن مدارس شهرستان تبریز اطلاع رسانی می شود.

مدارس بخش رودقات و مدارس شهری و روستایی صوفیان روز در شیفت صبح و بعد از ظهر غیرحضوری می‌باشد.همچنین به دلیل برودت هوا و بارش برف در شهر سراب، کلیه فعالیت‌های آموزشی در تمامی مقاطع شهری و روستایی در نوبت صبح بصورت غیر حضوری است.

در منطقه مرند نیز فعالیت آموزشی مدارس شهری و روستایی آموزش و پرورش شهرستان مرند در شیفت صبح در مقطع پیش دبستانی تعطیل و در دیگر مقاطع تحصیلی غیرحضوری می‌باشد.

در خاروانا فعالیت آموزشی مدارس شهری و روستایی در روز چهارشنبه ۴ بهمن ماه در تمامی مقاطع تحصیلی غیر حضوری می‌باشد.

مدارس شهری و روستایی منطقه کندوان هم در تمامی مقاطع امروز غیر حضوری خواهند بود.در بستان آباد مدارس شهری و روستایی منطقه بستان آباد در تمامی مقاطع تحصیلی در شیفت  صبح، غیرحضوری است.

همچنین مدارس شهری و روستایی منطقه تیکمه‌داش در تمامی مقاطع تحصیلی در شیفت  صبح، غیرحضوری است.

مدارس شهری و روستایی این منطقه در تمامی مقاطع تحصیلی در شیفت صبح، غیرحضوری می‌باشد.

منبع: ایسنا